~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Har skikkelig problemer med mms meldingene om dagen:( Er det flere enn meg som sliter, eller er det rett og slett tlf min?? Først fikk jeg sendt uten problemer til andre Sony Ericsson tlf, men ikke til Nokia tlf.... Nå får jeg ikke sendt eller mottatt mms til/fra noen:( Er det flere som sliter med dette om dagen?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Har du prøvd å slå av og på telefonen? Last ned innstillingene på nytt?
~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Har slått tlf av og på igjen, og har lastet ned nye innstillinger. Slått tlf av og på igjen, men hjelper ikke!
sveis Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Er det etter du fikk nytt sim-kort du har hatt problemer? Jeg hadde trøbbel etter jeg fikk det nye sim-kortet i februar. Prøvde å laste ned innstillingene flere ganger uten at det hjalp. Jeg måtte gå inn i innstillingene for mms og slette alle gamle profiler/mms-oppsett. Deretter lasta jeg ned innstillingene på nytt, og da funket det helt fint. Tror ikke det var plass til de nye innstillingene når det lå flere gamle der.
~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Det har vært helt greit etter det nye simkortet kom, det er først de siste dagene nå jeg har fått problemer:( Kan du forklare trinn for trinn hvordan du gikk frem da?
sveis Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Meldinger -> Innstillinger -> MMS-melding -> MMS-profil -> Endre Slett alt som ligger der. Gå inn på onecall.no og last ned på nytt.
~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 Tusen takk! Har gjort det nå, men hjalp ingenting:(
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Prøvde å sende mms tidligere i dag jeg og, det gikk ikke! Aner ikke hva som er galt jeg. Har onecall jeg også...
~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2008 Ååååååå, da er det kanskje ikke bare meg da:) Kan du motta mms da? Jeg får ikke det heller nemlig:( Men vanlig sms går greit begge veier:)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Får da så sjelden mms vet du Fikk en fin påskehilsen på mms på torsdag og denne prøvde jeg å videresende i dag. Tror jeg prøvde 3-4 ganger...Første gangen fikk mottaker et spørsmålstegn (!) istedet for bildet og etterhvert fikk hun delvis meldingen, men jeg ga opp da.
Synn(d)e Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har samme problemet! Sony Ericsson og Onecall her... Jeg får sendt mms, men når noen sender til meg så får jeg bare opp en grå konvolutt også klarer den ikke å laste ned meldingen. Har slettet og lastet ned innstilinger på nytt nå uten at det hjalp.
~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2008 Takk "rompa" Nøyaktig samme som skjer her.........! Da er de nok OneCall som har problemer da?!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Det er ikke telefonen ihvertfall for jeg har Nokia.
Synn(d)e Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 Jepp!! Jeg sender de en mail jeg, spørs vel om det skjer noe midt i påsken. Utrolig irriterende :-/
Synn(d)e Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 Det er visst et kjent problem... http://www.onecall.no/index.php?content=status&product=mobil
sveis Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 Jeg sendte mms i går kveld uten problemer. Rart. Har ikke mottatt mms på en stund, så vet ikke om jeg har trøbbel med å ta imot...
~Fanta~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. mars 2008 Men er du sikker på at mottaker har fått mms din da Marianne79? Mine sendte mms la seg også i sendte meldinger som vanlig, men når jeg snakket med dem, har de ikke fått noen:( Og jeg byttet simkort før 10 mars da, og alt fungerte greit helt til onsdag, da startet problemene for meg:(
sveis Skrevet 22. mars 2008 #18 Skrevet 22. mars 2008 Ja, snakket med mottaker etterpå, og bildet var kommet frem. Jeg skiftet også før 10.mars. Network Norway er ikke utbygd her jeg bor, så jeg bruker netcom-nettet. Har du Network Norway, så kan det jo være der problemet ligger.
Jodasåneidaså Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har SE med OneCall, kjæresten har Nokia med OneCall. I går prøvde jeg å sende kjæresten fire mms'er, ingen kom frem. I dag prøvde kjæresten å sende meg én mms, den kom frem... åtte ganger. %-) (Ingen av oss har skiftet sim-kort, mitt skal ikke skiftes før 1. april. Kjæresten tror jeg gikk rett på Network Norway, er ganske ny abonnent.)
Thunderstruck Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 Ja!! Jeg også sliter og får det ikke til..Har prøvd og installere nye innstillinger,men det går ikke:-(
Thunderstruck Skrevet 22. mars 2008 #21 Skrevet 22. mars 2008 "Ikke i hjemmenett" står det under når jeg skal sende mms..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå