Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 jeg tok en test mandag og en på tirsdag denne uken og begge var positive. innternett har regnet ut at jeg har termin 25. november. bør jeg gå til legen og få konstatert helt sikkert at jeg er gravid eller holder det og vente til uke 8-12 da jeg skal til jordmor? Har fått noen symptomer har ømme bryster og er veldig slapp og sliten. første gang jeg er gravid så er litt usikker..
scoobydo Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 tror det er forskjellig hva man velger å gjøre... jeg gikk til legen og fikk bekreftet at jeg var gravid... Fikk helsekort og søkte om fødeplass... men også mange som venter til første kontroll til uke 8-12...
bomsa Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Jeg fikk beskjed av legen over telefon(jeg trodde jeg måtte til lege i samme øyeblikk jeg testa positivt)...."gratulere du er gravid, vi bruker samme tester som du har brukt,velkommen til oss i uke 12..:-D" så da gjør jeg det....
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 jeg skal til jm om en uke da er jeg ca 2 mnd... men det er sikkert forskjell på hvor mann bor. vet ikke
halloween-termin :) Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg stakk innom begge ganger - fordi jeg synes det var greitt å teste hos de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå