Gå til innhold

Datteren min er febersyk


Anbefalte innlegg

Skrevet

med 38,5 i feber. Hun er litt hes og snørrete. Kan jeg ta henne med ut? Feks kjøre bil, sitte i vogna inne i stallen (der er ikke trekk), eller på butikken???? Vi kjeder oss i hjel inne........Snuppa er vant til å være ute hver dag, og har alledere begynt å sture........Hun er 11 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært mitt barn hadde jeg hold hun inne.

Feber sammen med snørr og hoste resulterer her i kraftig forkjølelse hvis jeg tar de med ute.

 

 

Skrevet

Men så tar jeg heller aldri med mine barn ute når "feberen" er over 38 heller da.

 

 

Skrevet

Flere erfaringer?

 

  • 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg går gjerne ut en liten tur, selv om pjokken har feber. Han sover ute uansett, så en liten tur ut i frisk luft pleier å være bra for han. Men hvis allmenntilstanden er laber, så vil han bare være inne uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...