Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 hei. kan du se om jeg er gravid nå og når jeg evt vil bli det?? jente 031278 gutt 020877. blitt spådd ulike graviditeter forstår du?? tusen takk hvis du tar deg tid...
☆lieela Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hei! Ser ingen graviditet på deg nå, får ikke opp noen graviditet før i 2009. *dytter videre* Noen andre som kan se?
sekke Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 huff håper ikke du har rett.. de andre her har såpdd med gravid i mars,april og for juni er over. er det noeen andre som kan se..?? hvilke metoder bruker du da??
☆lieela Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Meg selv samt pendel innimellom. Men om noen andre har spådd deg gravid før Juni er over, finnes det jo håp )
sekke Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 jeg har egentlig aldri vært noe særlig borte i slike spådommer før jeg begynte å titte inne på denne barn i magen siden. vet ikke helt hva jeg skal tro,men artig er det... klarer du å se noe annet om meg.. om jeg har noen barn fra før ,hobbyer ol. hadde bare vært litt artig å hørt se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå