Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med erfaring, er dere snille å skrive kort hvordan dere opplevde påfølgende mens-sykluser etter MA/SA?

Jeg fikk tr forrige søndag og syntes den varte litt kort, 3 dager. Har vanligvis i 4 dager, siste dagen svak blødning. Her sluttet det bare plutselig å blød liksom... merkelig! I tillegg tok det hele 3 mnd før jeg fikk tr tilbake, så jeg trodde den skulle bli veldig kraftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første mens kom etter 6 uker, og deretter blødde jeg veldig kraftig i 4 dager, og den varte i 7 dager. Kan ikke si videre syklus har ikm den 13 april.;-)

Skrevet

Jeg fikk tr etter ca 6 uker etter MA og utskrapning. den var veldig kraftig første gangen, og varte i ca 8 dager på meg. Nå skal det sies at mine tr'er vanligvis varer så lenge også. Neste tr etter det var normal.

Nå har jeg hatt ny MA og utskrapning for en uke siden, så jeg er spent på når tr kommer igjen nå.

Skrevet

Jeg venta hele ti uker på mens etter utskrapning og da den kom var det mye og med mer smerter enn vanlig, men den varte kortere enn normalt. I syklusene etter var den helt vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...