Gå til innhold

Hvorfor ringer dere ikke bare til butikken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Istedt for å spørre her inne hvor dere garantert får fjørten forskjellige svar uansett? (ang. åpningstider i påsken - som selvsagt varierer fra sted til sted og fra butikk til butikk. Det er nemling ingen sentral styresmakt som bestemmer åpningstider gjeldende for alle butikker i hele landet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg ;-)

Bortkastet å spørre om det her, men det er trolig de samme folkene som spør om ting her som de like godt kunne funnet selv på google på 10 sekunder.

Skrevet

Det allere enkleste, GOOGLE!

Jeg veit fremdeles når Amanda i Haugesung er åpent jeg, Trekanten i Bodø likeså.

Og jeg bor i Drammen... Så det er ikke akkurat fordi jeg har noen egen interesse av det...

 

Linken er som følger;

 

www.justfuckinggoogleit.com

Skrevet

tillab: JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Spetakkel sier det så godt:)

*nikker veldig enig*

Skrevet

That's my girl, Spetakkel :) hihi... jeg kjenner av og til jeg blir utrolig frustrert av alle tilsynelatende evneveike folkene her inne. Men stort sett er det jo god underholdning da ;)

Skrevet

he he.. første gangen jeg så linken www.justfuckinggoogleit.com, så leste jeg "just fucking go og leit"...

Skrevet

hehe, blir jo mye samma budskapet da :P

Skrevet

God ide - jeg kan ringe til Lagunen. Noen som vet nummeret?

 

 

 

 

 

 

 

KØDDA:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...