Gå til innhold

Trenger neon tips til blandevann...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sprit (absolut apeach heter den) Hva kan jeg blande den med som snaker godt?

 

Endelig en tut ut i kveld, kan ikke huske sist hehe.. så gleder meg masse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ferskensmak på vodkaen har det en del å si for hvilket blandevann som blir smakende godt og ikke ...

Skrevet

Aja, sukk. Tenkte meg det:( så håpte noen hadde et godt råd til meg.

Skrevet

Har du mulighet til å handle idag, eller er det et slikt "bruk-det-du-har-i-skapet"-opplegg?

Skrevet

Ja, stemmer det. Så det er derfor jeg kun har det. Kjipt. Vet du om det er noen sider det går ann å finne noen tips på?

Skrevet

Drakk mye absolutt peach da jeg var yngre. Da blanda vi det med bla. sitronbrus, tropisk nektar ol. Kanskje eplejuice? Prøv deg frem ;)

Skrevet

Takker dere:)

Skrevet

Bland med eplejus OG sitronbrus, ikke bare en av delene, men begge sammen, smaker nam! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...