Helnøtt med spire:) Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Har sprit (absolut apeach heter den) Hva kan jeg blande den med som snaker godt? Endelig en tut ut i kveld, kan ikke huske sist hehe.. så gleder meg masse:)
selfangerkjerringa Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Er det ferskensmak på vodkaen har det en del å si for hvilket blandevann som blir smakende godt og ikke ...
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Aja, sukk. Tenkte meg det:( så håpte noen hadde et godt råd til meg.
selfangerkjerringa Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Har du mulighet til å handle idag, eller er det et slikt "bruk-det-du-har-i-skapet"-opplegg?
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Ja, stemmer det. Så det er derfor jeg kun har det. Kjipt. Vet du om det er noen sider det går ann å finne noen tips på?
selfangerkjerringa Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 http://www.matoppskrift.no/sider/barvodka.asp http://www.aperitif.no/index.db2?dosok=1&result=1&sokvalg=bartender&match=peach
Lykke X 4 Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Drakk mye absolutt peach da jeg var yngre. Da blanda vi det med bla. sitronbrus, tropisk nektar ol. Kanskje eplejuice? Prøv deg frem
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Bland med eplejus OG sitronbrus, ikke bare en av delene, men begge sammen, smaker nam! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå