Libby&Julie+englespire Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er straks 5 uker på vei..... har INGEN symptomer!!! Det eneste er at jeg blir fort trøtt og sliten.... Har tatt 2 tester. En digital og en QR.... begge var pos. Det er snart 1 uke siden jeg tok disse. Så jeg er jo gravid...... eller burde jeg ta en test til??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Du trenger absolutt ikke være redd :-)) 5 uker er da ingenting og de færreste har mye symptomer da :-))) Heldigvis!! skal tro og gått kvalm fra uke 4 :-/ Gled deg over disse dagene der du ikke er dårlig og håp at kvalmen, hodepinen, brystsprenget, halsbrannen,mensmurringene, ryggverket og svimmelheten holder seg unna ennå noen uker:-) Det er nesten invidaliserende å være kvalm konstant, så du skal prise deg lykkelig visst du slipper :-) Dessuten, å være trøtt og sliten er da virkelig et symptom :-))) Lykke til så mye!
scoobydo Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 hadde heller ingen symptomer... har ikke så mange nå heller... litt ømme bryst + at jeg merker at jeg blir fortere sliten... er nå 6+1... så er bare glad jeg slipper kvalmen
Libby&Julie+englespire Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Takk for svar ) Ved forrige sv.kap hadde jeg alle symptomer. Det begynnte veldig tidlig. Allerede dagen før jeg testet pos. Jeg må bare koe meg og slappe av de neste ukene ) Så kommer nok magen frem etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå