Gå til innhold

Litt redd jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks 5 uker på vei..... har INGEN symptomer!!! Det eneste er at jeg blir fort trøtt og sliten....

Har tatt 2 tester. En digital og en QR.... begge var pos. Det er snart 1 uke siden jeg tok disse.

Så jeg er jo gravid...... eller burde jeg ta en test til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger absolutt ikke være redd :-)) 5 uker er da ingenting og de færreste har mye symptomer da :-))) Heldigvis!! skal tro og gått kvalm fra uke 4 :-/

Gled deg over disse dagene der du ikke er dårlig og håp at kvalmen, hodepinen, brystsprenget, halsbrannen,mensmurringene, ryggverket og svimmelheten holder seg unna ennå noen uker:-) Det er nesten invidaliserende å være kvalm konstant, så du skal prise deg lykkelig visst du slipper :-)

Dessuten, å være trøtt og sliten er da virkelig et symptom :-)))

Lykke til så mye!

Skrevet

hadde heller ingen symptomer... har ikke så mange nå heller... litt ømme bryst + at jeg merker at jeg blir fortere sliten... er nå 6+1... :) så er bare glad jeg slipper kvalmen :)

Skrevet

Takk for svar :o)

Ved forrige sv.kap hadde jeg alle symptomer. Det begynnte veldig tidlig. Allerede dagen før jeg testet pos.

Jeg må bare koe meg og slappe av de neste ukene :o) Så kommer nok magen frem etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...