Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 ja, her kommer det..... Når slutter man å rape baby? ("ler meg i hjel" Har ikke noen common sense her gitt.. )
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hm- jeg raper min på 6 mnd når han får flaske, da han sluker enorme mengder luft. Fram til han var 3 mnd fikk han pupp på natta også. Da rapa jeg han ikke, og det gikk fint, bare sov videre.
Ezmeralda Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Har lurt på det samme... :-) Men inbiller meg at man slutter å rape dem når de setter seg opp selv...? Vet ikke...min er 4,5 mnd... Håper noen andre har bedre svar. :-)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Snuppa mi gulpa mye frem til hun var 6 mnd, så frem til da vil jeg tro vi prøvde å få henne til å rape. Men så plutselig ga det seg:) ENDELIG sier jeg, for jeg var totalt avhengig av gulpekluter!! Gosj, jeg var lei av gulpelukt!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Det er vel helt forskjellig. Gutten min på snart 11 mndr trenger av of til hjlep til å rape ennå. Merker han blir grinete om han har luft som ikke kommer ut, da tar jeg han opp og løfter han rundt med press mot brystet så kommer rapen ganske fort:-) Sjelden jeg trenger å gjøre det nå da men det skjer...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Jeg innbiller meg at man kan slutte å hjelpe baby å rape når de slutter med pupp/tåteflaske-melk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå