Gå til innhold

Erfaringer med strimler vs CB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er jeg helt på tuppa her.... Hadde ikm mandag/tirsdag. Negativ CB på onsdag. Idag, lørdag, tok jeg en strimmel fra billigtester. Den var postitiv!! Viste ihvertfall 2 streker :-O MEN: fant ut at jeg skulle ta en CB rett etterpå, for sikkerhets skyld. Og den var NEGATIV.... Hva skal jeg tro? TR har ikke kommet ennå, og jeg blir bare mer og mer forvirra..

Kanskje billigstrimlene trenger lavere hcg-nivå for å slå ut? Noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

disse billig-strimlene trenger mindre hcg enn cb sine tester så det er godt mulig du er gravid ja!:-)

var den sterk positiv eller?

det sies jo at hvis en en test er positiv så er du gravid!:-)

disse billig-strimlene er visst ganske sikre de også!

men ta en test igjen etter et par dager for sikkerhetskyld, men tror du kan være gravid altså!:-)

du må ikke glemme å oppdatere oss da!;-)hehe

Skrevet

Der var ihvertfall 2 streker på strimmelen, og de viste godt :D Men tør ikke tro på det ennå...men jeg håper...

Aner egentlig ikke hvordan jeg skal lese den, fulgte ikke med bruksanvisning på strimlene...men der ER 2 streker. Først en strek rett innforbi den hvite "plast-delen", og så ei stripe ca. 1 cm lenger opp, rett før den blå plast-stripa som står hcg på.... Har jeg lest den rett da mon tro?? Kanskje den er negativ likevel? Bare jeg som har lest feil? Uff, håper noen som har peiling på disse testestrimlene kan si meg noe om det er rett.....!

Skrevet

*dytte*

Skrevet

hvis det er to streker så skal den være positiv altså!:-)

er de like sterke?har de farge begge to?

Skrevet

det skal jo egentlig være umulig å få positiv test hvis man ikke er gravid, for testene slår kun ut på hcg og man har ikke hcg i urinen hvis man ikke er gravid:-)

Skrevet

Hvis du er veldig usikker, så ligger bruksanvisningen på siden til billigetester.no. Mener på det skal være bilder av testen både positiv og negativ der

Skrevet

Hei Babyønske

Takk for tipset, fant en video som viste testing, fant ut at jeg hadde sett på en strek som ikke betydde noe (sikkert bare en som viser at pinnen har fått nok urin eller noe sånt)

Så da er jeg ikke gravid likevel. Får bare fortsette å vente på TR, 5 dager "på overtid" :(

Takk for hjelpa både til deg Babyønske og til tuppa! :)

Skrevet

Åh, hjelpe meg så frustrerende ;( Min erfaring med billig strimlene er at de har vært veldig, veldig svake, og CB digital viste "Gravid".

Har brukt billig strimlene mye, og har aldri vært borte i en "for mye urin strek"...

Er du sikker på at du ikke er gravid?? Bor du ikke i nærheten av et apotek så du kan få fatt i en ny test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...