Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Han må snart ha ny garderobe. Han har greid å gått ned over 10 kg siden midten/ slutten av januar. Jeg har vel greid omtrent halvparten. Han har vært flinkere enn meg, er ikke til å stikke under en stol.... men jeg og vil. Skjerpings her, tygd&utspytta!!!! Men det synes så godt på han, og må bare skryte litt. Han var ikke sånn kjempeovervektig, men magen var stor nok. Nå er den nesten helt flat. Flinke mannen min. Trener og spiser lite snop. Jeg trener mindre og spiser mer snop enn han, selv om jeg har blitt myyyye flinkere, har jeg skeiet ut i påska. Men resten av påska er det jobbing så da blir det enklere å ikke ete snop:) God påske, alle sammen:)
Denice Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Fy søren så flinke dere har vært!! Og selv om du bare har gått ned halvparten skal du også være stolt av deg selv!! Er skikkelig bra det, skal jeg si deg!!! You go girl!!!!
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Takk:) Det hjelper jo meg å holde motivasjonen oppe og han "passer" litt på meg, hehe, for jeg er veldig glad i sjokkis...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 husk på at menn forbrenner mer fett pga de har mere muskler enn oss, og muskler forbrenner fett!!!!!!!
Mayken Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 For å kanskje muntre deg opp litt så kan jeg si det at gutter/menn her lettere for å gå ned enn oss jenter. Er enklere for dem har jeg hørt. Synes dere har vært flinke begge to jeg.
høstbarn:) Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Så heldig du har som har en mann som er sunn! Min mann er sjokolade-addicted, og legger ikke på seg heller. Men ikke så lett å være meg da, som gjerne skulle kvittet meg med et par kilo etter svangerskapet. Så sitter han der da og gomler, og jeg må jo smake litt;) Dere har vært kjempeflinke.
*orginalt* Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Huff! Samma her mammatilnuskeduske :-(. Så flinke dere er! Og så bra at dere gjør det sammen. Da er det mye lettere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå