Gå til innhold

ArveSølve er du her??? eller andre som bruker Menopur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du... har et spørsmål ang menopur sprøyta..

Jeg tar opp væsken i sprøyten, og kjører det nedi den tørre.. og dette blander seg.

Når jeg skal ha opp dette i sprøyten sliter jeg litt, er så vanskelig å få det opp i sprøyten???? det kommer masse luft osv.. så må jeg putte det ned igjen og så opp igjen uff.. skjønner ingenting, hva gjør jeg galt???

Og når jeg skal sette den, føler jeg det blir et skikkelig press i magen, er så ekkelt og trykke på sprøyten, fordi den er så langt ute, og væsken er jo langt nedi der hvis du forstår.. og det svir som f*****

Kan du prøve å forklare hvordan du gjør dette?? evt hva jeg gjør feil??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo prøve å forklare deg hva jeg gjør :)

Når jeg skal trekke opp igjen væsken fra hetteglasset, pleier jeg å holde det oppned slik at all væsken samler seg nederst (som da blir gummiproppen siden jeg jojlder den oppned :) Hehe). Deretter trekker jeg ut sprøytespissen slik at det kun er åpningen på den som er innenfor den gummiproppen. Da får du med all væsken (en liten dråpe blir nok igjen, men det gjør ingenting) og du slipper å trekke ut luft.

Og ja, den svir når man setter den. Det syns i alle fall jeg :)

Håper du skjønte forklaringen min :)

Skrevet

Av og til så tar jeg sprøyten ut av ampullen. så trykker jeg spøytestemplet helt til bunns. Stikker så sprøyten inn i ampullen igjen og suger og væsken. Noen ganger er det litt mer plundret en andre ganger. :)))))) Turbotrollet hadde også et godt forslag til deg.

Menopur kan svi noe så inn i granskogen!!!! Men det er heldigvis ikke likt vær gang. Noen ganger hjelper det å presse middlet inn veldig saaaaaakte. :))) Jeg sender deg en personlig melding.

Skrevet

Tusen takk begge to.. da gjør jeg iallefall ikke noe galt :-) ja det svir så sinnsykt hehe i forhold til gonal f som jeg også tar!!

Takk for pm `en din ArveSølve, det var koselig.. du hører fra meg hvis det kommer fler spørsmål hihi...

Påskeklem til begge to :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...