Mockanin Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 klarer dere å vente med å kjøpe det da? Jeg har bare sååå utrolig lyst på et spesiellt digitalt speilreflekskamera som koster rett under 5000 kr. Fornuften sier meg at jeg ikke skal kjøpe det nå, men vente og se hvordan det blir med jobb siden jeg ikke har jobb nå. Men så er det den lille ufornuftige delen av meg som sier at jobb ordner seg nok. Har jo 22 000 på sparekontoen (det som er igjen av årets feriepenger + litt sykepenger). Dette er penger jeg har ment å bruke for at vi skal kunne "overleve" frem til jeg får jobb. Hvordan er dere i lignende situasjoner?
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 ja jeg hadde fint klart å vente... fornuften min seirer nok... særlig når det kun dreier seg om et nytt digitalkamera... noe man strengt tatt ikke har bruk for liksom.... har selv også veldig lyst på nytt før vi skal på ferie i april, men tror nok det får vente til nærmere sommeren når i har enda litt mer penger....
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Vet ikke helt, har vi råd så kjøper vi det ganske fort. Har vi ikke råd, lar vi det være:) Men hadde jeg vært i din situasjon, uten å vite når jeg evt får en jobb, så hadde jeg latt være...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Nei, jeg venter siden jeg ikke har jobb og har gått ledig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå