Gå til innhold

Jeg blør!!Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i morrest og gikk som vanlig på do. Og siden innholdet på dopapiret har blitt svært intr de siste ukene måtte jeg så klart se i dag også:) Og det var jammen meg litt lyse rosa. Tenkte ikke noe mer over det og gikk for å legge meg. Fikk raskt litt mageknipe-vondt og fant ut at jeg likså greit kunne gå på do og sette meg, just in case bommelom. Og der kom det enda mer, tydelig blodfarget utflod.

Det har sikkert blitt snakket om 1000 ganger før, men er dette normalt?!

Er det slimproppen som har gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

det høres ut som om fødselen er i gang! Du bør ta kontakt med føden og spørr hva de mener!

lykke til:)

Skrevet

Dette skjedde med meg i går også. Da jeg ringte føden fikk jeg beskjed om å bare vente og se om jeg fikk rier. Man blør litt når det åpner seg der nede, men en havner ikke alltid i fødsel med en gang fordiom, dessverre... Men det er helt klart noe på gang, nord86!! :D

Ring føden du, kanskje de vil ha deg på en sjekk siden du kanskje har hatt vannavgang i tillegg.

Lykke til!! :D

Skrevet

Høres ut som en fødsel ja:)

masse lykke til!!

Skrevet

Med meg skjedde det samme på onsdag, men blødningen stoppet etter noen timer. ( Det skjedde etter sex da...) Det var bare litt rosa bødning og ikke friskt blod. Etter en stund kom det brunlig utflod med slim i, som jeg antok kunne være en del av slimproppen..(Masse ekle detaljer her..) Men etter dette har alt vært som normalt, så ingen fødsel her...Men har 3 uker til termin enda! Men hvis det er fødsel på gang hos deg; så lykke til :-)

Skrevet

Tegningsblødninger!!! Vanlig når livmorhalsen begynner å åpne seg! Så spennende! Hold oss oppdatert!!

Lykke til!

Skrevet

Hei!!!

Skulle akkurat te å skrive d samme som du...

Kjenn æ har puls nu her æ sett...

Do papiret va en smule rosa.....

ahhhhh....

ka skal æ gjøre nu?

vente litt eller ringe etter nån???

Skrevet

Dette skjedde med meg på torsdag, rosa farget utflod, kom og gikk hele torsdag og litt i går, mer brunt i går. Har ikke skjedd noe her.

Skrevet

Oioi...slik startet min fødsel 17 mars. Våknet på morgenen med blod og første ria kom kl 14 på dagen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...