vipsen*en av hver* Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 og no synst jeg at denne babyen kan komme UT.. ikke noe virkning av fullmånen iallefall.. sitter her like gravid.. skal på kontroll no kl 10 og jeg håper de kan sette meg igang på en eller annen måte.. går her på reservene mine.. no er babyen itilleg begynt å presse på nervene mine i ryggen og underlivet.. er sååå vondt.. pluss jeg har sterke bekkensmerter... håper de kan se at de må hjelpe meg... kryss fingrne for meg i dag......... 12 dager over i dag...
Axus' girlfriend Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Håper for din del at du blir satt i gang snart kjære venn. Har fulgt med deg, spesielt de siste dagene siden du har gått over - og det merkes at du begynner å bli sliten. Håper legene/jordmødrene tar hensyn til dette. Man bør jo være i stand til å komme seg igjennom en fødsel også. Vil ønske deg masse lykke til i dag!!!
vipsen*en av hver* Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 takk for de... er redd de sender meg bare hjem igjen for å vente.. tror det verste og håper på det beste....
Axus' girlfriend Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 får håpe de gjør hva som er best for mor og barn. For meg kan jeg ikke skjønne noe annet enn at de setter i gang en sliten kvinne, men så er jo jeg førstegangs og egentlig helt uten erfaring på området. Hold oss oppdatert da, om de i heletatt slipper deg ut:p
vipsen*en av hver* Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 jepp det skal eg gjøre... dette er mitt andre barn.. fikk før termin sist.. hadde aldri trodd jeg skulle gå over
undome Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 huff=/ krysser fingra for at du akkurat i dette øyeblikket får høre at du blir igangsatt=) Masse masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå