Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 liten rosa som ikke har fått nok mammakos siste uken her i armkroken:-) Farmor og farfar har jo styra på med alt fra stell til lek og mating:-) Mamma har hatt total ferie og latt de gamle få kose seg mest mulig med lille rosa.... Men nå altså, nå skal det tas igjen. Vi to er en ordentlig koseossgluggihjelduo og nå vil hun ha hudkontakt hele tiden! Så her ligger vi i sengen vår, jeg dibber litt og hun ser på barnetv, mens pappa sover som en stein......og hun stryker og klapper på meg hele tiden, mens hun lager koselydene sine:-) Det er jo bare herlig med denne hengivenheten da:-)
Sara Rompompei Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Åh, ja er ikke sånt deilig! Det er deilig å være det beste som finnes noen ganger. Det er belønningen vi mammaer får! Og det er den beste belønningen man kan få ) Det er kos med litt farmor og farfar kos også, sånn innimellom. Men ingenting slår mammakosen Vi er jammen heldige vi, som får lov til å oppleve sånt!
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Hærlig =) Kan tenke meg det var kos å komme hjem igjen.
♥Snulder Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Ååååå....så herlig!!! Lurer på hva som har skjedd med vesla mi jeg... hun skal bare slå mamma for tiden hun:=( Men hun spør pent om hun skal blåse på da;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Hi hi hi, savner mammakroppen hun )) Blir ikke det samme med farmis..... Deilig å kose.....må bare nyte det..... Vet jeg ikke skulle sagt det, men Knerten er helt lik og jeg nyter hvert sekund. For Storebror er snart 6 og da er det wwæææææææææ og skulle få en suss av mamma )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå