Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Vi har hatt en nydelig uke hos svigers og blitt bortskjemt etter alle kunstens regler. Sambo sa i går kveld når vi hadde vært hjemme et par timer; Det er deilig å dra på ferie, men det er jammen deilig å komme hjem igjen også:-) Jeg elsker også å dra på ferie, men er den lykkeligste over å komme hjem igjen:-) Og min mor har ringt ham et par ganger og sagt at nå må vi se og komme hjem igjen, for det er så rart at vi er borte lenge av gangen....... Jeg har merket på henne at det er vanskelig å slippe oss andre barna ut av byen etter at søsteren min døde. Hun er så inderlig redd for å miste flere barn.......Så rapporter underveis og når vi er trygt fremme er en selvfølge. I dag skal vi ut og handle inn til resten av påsken, vi skal på påskebrunsj hos mine foreldre, som har besøk fra det blide sørland. Og så topper vi heile driden med 14 til bords for lammelår med deilig tilbehør i kveld her hjemme:-) En herlig blandling av familie, gode venner og hybelboere:-) Og ja, ikveld skal jeg jammen ta meg et glass rødvin:-) Ha en fin påske videre!!
Sara Rompompei Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Ingenting er som å komme hjem til eget hus og sove i egen seng! Samme hvor flott man har hatt det. Og det er jo igrunn bra det da! For det forteller jo bare at man faktisk har det ganske så flott hjemme. Høres ut som om resten av påsken din skal bli like gullende flott! Deilig det. 'Da møter man hverdagen med overfylte batterier... Ingenting er vel bedre
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Er det ikke derfor man reiser bort da???? For å bli minnet på hvor godt man har det hjemme )) Fint å ha en mamma som passer på......Hun hverken hadde eller har noen å miste. Og etter å ha blitt mamma selv kan jeg levende forestille meg skrekken hvis hun ikke hører fra dere på en stund.... Deilig med bæ med tilbehør og et glass rødvin er deg vel undt.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå