Gå til innhold

Er så lei av nabohundenes bjeffing om natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å slippe ut hundene for å bjeffe når klokka er over midnatt...

Hørte på bjeffing fra klokka 00.00 - 00.25

Da våknet jeg igjen, lå og irriterte meg, og brukte en evighet på å sovne igjen...

HVA ER POENGET???

Noen smarte tips om hva man ka gjøre for å slippe problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne hatt noen smarte tips jeg og, for naboen her har også ei fillebikkje som høres ut som en stukken gris når den begynner bjeffinga! Jeg holder på å klikke! Spesielt irriterende når man vil sove! Ekstra irriterende når man i tillegg har problemer med å sove fra før! Hjelper sikkert ikke med alle hormonene heller...

Skrevet

Hei.

Vet du jeg hadde en slik hund selv jeg som ulet hele tiden, så fort jeg var ute av syne..

Hadde han aldri ute seint da, men jeg holdt på å klikke selv jeg så jeg omplasserte han til et småbruk i skauen..

Jeg skjønner ikke at noen av oss hundeeiere ikke innser problemet selv..

Det er også en hund i nabolaget her som har vært ute seint og tidlig..

Hele dagen mens de er på jobb står han å bjeffer og bjeffer.

Jeg sa ifra i sommer at det var nødt til å ha hunden inne når de var på jobb for det irriterer oss naboer, vi bor i et boligfelt.. De prøvde seg da å "ta meg" for den hunden jeg hadde hatt som også var sånn.

Da sa jeg at jeg tok konsekvensen av at var slik og omplasserte han i 2003.. Det var da allerede 4 år siden..

Men de har hørt, han er inne når de er på jobb, og de snakker til han når han står å bjeffer.

Så mitt råd, fortell de pent at dette er et problem, at de kan lufte hunden tidligere hadde jo vært fint..

Skrevet

Ta kontakt med eierne og si i fra at det er et problem for dere. Nytter ikke å irritere seg hvis man ikke sier i fra til eierne. Og da har man gjort de oppmerksomme på problemet og gir de en sjanse til å ordne opp!

Skrevet

Uff, de har 4 fuglehunder disse naboene.... og vet at vi ikke setter pris på bjeffing om natten... Mannen min var i damen i huset en gang i fjor sommer, og sa at han ikke hadde tall på hvor mange ganger hennes hunder hadde vekket både han og vår gutt.. Da fikk han til svar at da kunne vi flytte, for hun hadde bodd her lengst....veeeeeldig hyggelig!

Skrevet

Dersom dere har sagt fra gjentatte ganger, hadde jeg ringt purken neste gang så kan de si fra til henne. Har dere ikke flere naboer med samme problem da, så kan dere gå sammen omå få gjort noe med problemet. Slik kan det da ikke være. Ska den som har bodd der lengst ha rett til å bråke så mye de vil da liksom.

Nei, jeg hadde klikka for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...