Gå til innhold

flere som skal ut å lufte stumpen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha har jo tross alt vært stengt i 2 daaager :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he, he, hadde nå tenkt til å ha klær på "stumpen" da, ikke så ofte jeg lufter den ;-)

Men må nok en tur på butikken ja, fylle opp lagrene...

Skrevet

Åhhh JA!! Det er helt sikkert!!

Her var forresten far og datter ute og baset i snøen i går også..... Det snødde sidelengs men ut skulle de....hehe... men mor holdt seg inne. Fikk plutselig veldig mange huslige sysler som jeg bare måtte få unna...tihi...

Men... i dag skal jeg ut..... med en appelsin i solveggen.... :o)

Skrevet

Har ingen planer om å lufte stumpen, er mange kuldegrader så tenker jeg pakker den godt inn. ;o) Må frese innom butikken å handle inn litt melk, brød og middager for dagene framover, før vi drar til fjells. :o)

Skrevet

Blir en tur på Stovner på senteret i dag. Ellers så holder jeg meg innendørs. Har ikke noe å ha på beina ute nå som snøen kom igjen. (har betennelse i hælene og har kun ett par sko som kan brukes).

Skrevet

Kan hende det ja.. Har sett deg flere ganger på Burger King når jeg har vært innom der.

Rart med unger....når man går forbi Baker Nordby så skal dem ha bolle, når man kommer til Isbaren litt lengre bort så skal dem ha is, og når man nærmer seg Burger King så er dem bare sååå sulten...

Skrevet

Lufte og lufte fru Blom, skal på jobb i ettermiddag, så skal hvertfall utenfor hjemmets fire vegger:s

Skrevet

skal nok på matbutikken...

men vi var i sverige denne uka, og fikk handla både i går og torsdag vi da... så er ikke helt tomt her...

tenkte oss ut i en eller annen akebakke i dag vi kanskje...

Skrevet

hehe Kevin elsker maten der..selv begynner jeg å bli ganske lei..Men jeg er jo en forferdelig mamma som tar ham med dit :)

Skrevet

Huff ja. Du er skikkelig uansvarlig.. skjønner ikke at du orker å leve med det.. *knis*

Ærlig talt.. finnes verre ting enn en hamburger og litt pomefrites en gang i blandt.

Skrevet

Snuppa skal i bursdag til en venninne (datter til vennepar av meg og mannen min) så vi drar dit alle 3. Det blir koselig... Men jeg har selvsagt glemt å kjøpe gave til henne, så da m vi jo til en eller annen butikk og finne på noe... Har heldigvis lekebutikk rett borti veien så tror vi gjør det enkelt og stikker innom der..

Skrevet

Nydelig vær ute i dag, skal i hvert fall ta meg en laaaang trilletur ;-) Men orker ikke dra ned til byen nei....

Skrevet

2 dager uten shopping gjør vondt ja?

Skrevet

Hvis den lokale Mix-jiosken kvalifiserer til å lufte stumpen så ja;-)

Skrevet

I hovedstaden er matbutikkene åpne på helligdager;)

Skrevet

Av tråden skjønner jeg at du med "lufte stumpen" mener å ut på butikk? Begynte å lure litt av hovedinnlegget - om du hadde teipa igjen akterspeilet og nå skulle foreta rituell avdekking på verandaen for fullt publikum eller noe...

personlig føler jeg ikke det helt store behovet for shopping, syns det er deilig med fred og ro. Påsken for oss handler om helt andre ting enn å "lufte stumpen" eller hva man nå kaller det :)

Skrevet

Så fordi jeg tok meg en tur ut i dag, tror du shopping er hele påsken for oss da eller? Tenker på den siste setningen du skrev..

Skrevet

hehe nei :) Var en generell kommentar til hele tråden, ikke bare til HI. Som sagt så vet jeg ikke HELT hva "lufte stumpen" betyr, men det så ut for meg som det betød å dra på butikk. Å være utendørs er vi hver dag uansett om butikkene er stengt eller ikke liksom, hehe :)

apropos - nå er det på med kjeledresser og ut i vinterkulda her! Jeg og fireåringen skal lage snøborg, så vi kan ligge på lur og kaste snøball på pappa'n når han kommer hjem fra jobb om en time! BANZAI!

Skrevet

jeg skal ut å løpe 1 mil, men sånn bortsett fra det så har jeg allerede vært ute å luftet meg på butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...