Mamma2OO5 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er så sykt trøtt.. har så lyst på, men vil ikke om det påvirker baby.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Dette står på www.ammehjelpen.no: KOFFEIN Studier har vist at små mengder koffein vanligvis ikke skader barnet (1% av koffeinet mor tar inn, går over i melken) og påvirker vanligvis ikke melkeproduksjonen. Koffein går over i melken og kan hope seg opp hos barnet. Det er blitt rapportert at 6-8 kopper kaffe eller annen koffeinholdig drikke om dagen kan gjøre noen barn irritable og påvirke søvnen. En til to kopper kaffe i døgnet vil ikke påvirke de fleste barn. Klem:o)
Mamma2OO5 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Tusen takk:o) Tror ikke jeg har verken tid eller orker 8 kopper om dagen he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå