Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det min tur!

Har hatt mye rier de to siste dagene, slimproppen gikk i går. Var innom føden for en kontroll i går kveld, hadde da 1 cm åpning. Hadde masse små rier, magen kjennes konstant hard, men det var pga. det er 1 - 2 min mellom takene.

Har termin den 14 april, men fikk 7 uker fortidlig sist, og har hatt masse kynnere hele svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så spennende,ønsker deg lykke til med fødslen.

Skrevet

Har time på poliklinikken klokka halv ni...Håper jeg ikke skal føde nå...Har termin 5 mai....Har hatt vondt i ryggen i to døgn og menssmerter og "vondt"...Men i natt gikk det til vondt og det kommer skikkelig tak nå...Så vi får se...

Skrevet

håper da inderlig babyn din holder seg i magen en stund til,hvis ikke ønsker jeg deg lykke til.

Skrevet

Har hatt det på samme måte som deg i snart tre dager, men her ser det ikke ut som det skjer noe mer med det første..

Masse, masse lykke til heipede! :D

Skrevet

Det kan ta tid, men merker at det går framover!

Håper det tar seg opp for oss begge ganske snart :)

Lykke til til deg også :)

Skrevet

Jeg har tro på at det skjer noe i dag.

Blitt spådd fødsel skal starte i dag.

Slimproppen begynte og gå mandag og det har kommet litt av den hver dag. Har hatt små murringer i ryggen og bekkenet og litt i løysken hver dag også. Kjenner at det jobber mer og mer der inne og tror hun vil ut i dag. Håper på dette.

=)

Skrevet

Så spennende jenter! Håper maikandidaten kun har noen falske rier, og får ruge på lille baby'n litt til da. Men lykke til til dere alle:D

Må vente helt til slutten av mai jeg da trolig... Virker så lenge!

Skrevet

Skal nok (takk gud) ruge litt til ja... =0)

Men de ble litt bekymret så sendte urinprøver til dyrkning eller hva nå en hun kalte det,de var litt nervøse for at det kunne være "oppbygning" på et eller annet...Sikkert noe svangerskapsforgiftninggreier...Håper det gir seg ihvertfall,orker ikke så smerter i en måned...

Trur jeg ikke nervene til samboer klarer heller ;0)

Men jeg vil ihvertfall rekke å bli "høygravid"...=0) Håper jeg...hehe...

Og tøtta lagde så mye liv at JM slet med å ta målingene sine ;0)

så "SUUUUUUKKKKK" ,ti kilo lettere nå...

Skrevet

ehh og ja, Lykke til HI... =0)

og dere andre fødeklare og =0)

Skrevet

Supert at du blir fulgt opp, det er noe for tidlig å få allerede nå. Du får heller sende fødestøvet videre til oss som er klar nå :) hehe...

Lykke til.

Skrevet

Jupp...******Sende,sende********

Nå er det deilig påske vær og våren står og lurer rett rundt hjørnet...

Unner dere å bli ferdig så dere kan gå ut og kose dere med nurkene deres ;0)

Det gleder jeg meg så til selv og,så Lykke til damer!!!!!

=0)

Skrevet

Tror kanskje jeg kan joine.. Mener at slimproppen gikk i natt/mårrest, har i alle fall hatt konstante mensmurringer siden jeg sto opp, magen er litt strammere enn vanlig, men synes ikke jeg har noe kynnere eller rier..Mensmurringene har kommet og gått litt denne siste uka, men nå er de altså konstante.. Og hadde regelmessige kynnere i går kveld som ga seg etter 2-3 timer.. Kjennes akkurat ut som at mensen skal starte på.. Så her går jeg bare og venter på at ting kan være på gang, er 36+5, så lillemann kan bare komme for min del altså..Skikkelig spennende!!

Tvi-tvi damer, her skal det kun knipes igjen hvis det er litt for lenge til termin enda ,)

Skrevet

Hvordan går det med de andre føde klare?

Begynner å bli litt utolmodig, kan gjerne bli vondere og hyppigere tak her nå. Seigpining vil jeg aller helst unngå. Kan tåle smerte, er klar for å bli ferdig jeg nå.

Skrevet

Så godt å høre at det ikke skjedde noe enda med deg:) Og at de er så flinke å følge opp og ta prøver! Har jo lest om flere her inne som har hatt starttendenser for så at alt har roet seg så det er god grunn til å ta det hele med ro. Men samboeren din stakkars får nok kjørt seg litt. Tenker at det må være litt verre for de som står uttafor det hele jeg da;)

Masse lykke til og knip igjen litt til nå.. hehe! Vi får jo vente litt til med disse maibarna;)

Skrevet

Syns det er så gøy å lese om spenningen deres. Prøver å tenke meg til hvordan det er å gå å vente og vite at det trolig er kort tid igjen... egentlig er det hele merkelig uforutsigbart;) Tvitvi, og lykke til

Skrevet

Her har det dabbet helt av igjen. Bare et par tafatte kynnere i ny og ne.. Æsj!

Og nå syns jeg godt han kan vente til ut i uka likevel, for da rekker jeg enda en time til akupunktur, og å være med på fødselskurs. Det er sårt trengt hos far her i huset iallefall... Da jeg fortalte han at jeg hadde blødd litt, hadde vonde kynnere og trodde det kunne være begynnelsen på noe, så ble han helt hysterisk, tvinget meg til å ringe KK, og ville vite hva som var galt siden vannet ikke gikk, og jeg ikke lå og hylte av smerte på gulvet. Hahaha.. :)

Sender heller litt smerte din veg jeg, heipede. Høres nok litt rart ut, men jeg håper du snart får dritvondt så du får møte lillegutten din snart! ;)

Skrevet

Har sovet litt nå, våknet av heftige tak. Nå kjennes det rimelig bra ut, ryggen verker og det river i ryggen og underlivet. Magen er konstant hard.

Merker at pappaen er nervøs, han har vært rolig med tanke på fødsel helt fram til nå. Han synes nå at vi kan vente en uke til :)

Han gruer seg ikke, ifølge han selv, men han ser bekymret ut, er rastløs og spør om det går bra med meg. I morrest så han på meg å sa høyt, tenk snart er jeg pappa. Han gleder seg.

Hadde en venninne på besøk, vi tok fram bilstolen og barnevognen og gjorde de klart. Han spratt opp når jeg skulle opp på loftet og hente bilstolen, han skulle hente den ned for meg. Jeg skulle bare ta det helt med ro.

Vi er invitert til biffmiddag i kveld, har sagt at vi kommer så fremt formen tillater det. Og at vannet ikke har gått til da.

Skrevet

Hehe, syns du er tøff jeg;)

Skrevet

her er vi 5.dagen på overtid og slimproppen vår gikk idag morges.Har slitt med kynnere/mensmerter i et par uker og har blitt sterkere og sterkere.Snakket med føden og de mente at vi max måtte vente 2 dager til på jenta vår,håper det stemmer for her er vi klare til å møte frøkna vår. Så send oss fødestøv;) og lykke til alle som er i føde modus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...