Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 kjenner det godti lusken på begge sider, og det stikker en del..har hatt det en god stund nå i kveld, det gjør ikke vondt men litt ubehagelig..andre?? er 13+0:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Rundt denne tiden opplever noen kvinner at de får ordentlig vondt i lysken. Det kan skremme mange. Noen tror det er noe galt siden smerten kan være så intens, nesten krampelignende den lille stunden den varer, men det er en forklaring på det meste som skjer. Til og med på dette. Årsaken er at båndene (ligamentene) som holder livmoren på plass nå strekkes fordi livmoren vokser. Smertene kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du snur deg raskt rundt i sengen, eller når du er ute og går. Heldigvis går smertene fort over. Det kan hjelpe å bøye kroppen litt fremover når du kjenner smertene. Dette følger deg ikke gjennom hele svangerskapet. Tatt ifra min uke på babyverden, jeg er 16+0 i dag. Men jeg har opplevd dette en stund og det er nok litt individuelt når vi kjenner det om vi i det hele tatt merker det=)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 regnte med det var det, men var ganske intenst som du sier, og jeg gjorde motsatt, la meg bakover med føttene rett ut på sofaen:-) jaja slapper mer av idag, :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 ja jeg har dem selv fra tid til annen, men har nesten vennet meg til å reise meg litt seinere, være mindre kjapp i vendingene=) Så går dette så bra så, vi må bare slappe av og ta det i våres tempo=) Jeg synest også at det er bedre å strekke seg ut, føler liksom at det er mer som kampe jeg, at de trekker seg sammen, og da er det for meg naturlig og strekke dem ut=) (gammel fotballspiller jeg da) hehe... Alt som trekker seg sammen og blir krampeaktig skal strekkes ut.. hehe=)
peanut Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 ja! jeg fikk det så plutselig en natt jeg snudde meg for raskt i senga...skikkelige kramper i venstre side!! måtte stå opp flere ganger den natta for jeg fikk så vonde kramper....men nå har det avtatt heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå