Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Det er veldig koselig. Anbefaler alle å ha det. Kjæresten til Siklerotte og jeg har ofte Bostonkveld, sammen med datteren til Siklerotte og mitt smørøye. Det vi gjør er at vi synger Augustana - Boston og Jeff Buckley - Hallelujah, og Keane - Bad Dream og andre lignende fine sanger av full hals. Også mikser vi de etterpå. Håper dere vil gjøre dette dere og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå