Gå til innhold

Da skal jeg irritere noen og glede noen........ "Samme som krangle"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og besøkte sønnen min idag. :o))

Det går så bra med ham :o))), nå er det 3 mnd uten rus ( untatt noen små start vansker), og han er ved godt mot. Han er hundre % innstilt på å klare dette og kjemper på. Jeg er så stolt av ham. Han har hjelp og skal ha det i 3 år, og han trives med sin nye tilværelse. Noe som selvfølglig gleder et morshjerte!!.

Han er mitt nye idol.;o))

Morshjertet holder på å svulme over.................:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott innlegg å lese før jeg tar natten:) Flink han er gutten din. Nattings.

Skrevet

fantastisk!

alle gode ønsker og masse lykke til!

Skrevet

Ja han er så fantastisk flink. Hjelp meg å hold fingrene for at dette bare går en vei. OPP!!!

;o))

Skrevet

Irritere noen?

Syns dette var et fint innlegg.. :) Håper det går bra!

Så lenge man har mot og vilje så går alt bra :)

Skrevet

Du bruker ikke være på krangle det er ihvertfall sikkert ;o))

Jeg har fått så mye dritt der pga min åpnhet rundt min sønns misbruk så det er derfor jeg skriver til irritasjon for noen.

Men ja, det er som du sier, Så leng viljen er der er det håp, og dette er bare et gledelig innlegg.

Skrevet

Så bra at det går fremover :)

Skrevet

Så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Må alt gå bra framover.

Skjønner godt du er stolt over gutten din =o)

Skrevet

Det var da bra nytt. Misforsto første gang jeg leste. Trodde det var du som hadde vært uten rus i 3 mnd, og var og kikket på din lille gutt, som du ikke kunne ha hjemme. Og etter overskriften trodde jeg da du skulle skrive at du hadde tenkt å prøve å få han tilbake. (Noe som provoserer meg noe inst inni granskauen, når rusa foreldre SKAL ha ungene tilbake om og om igjen, og bare ender med å ødelegge sine små).

Men ellers bra for han. Og trist for deg som har en sønn med rusproblemer. Må jo være noe av det værste en kan oppleve som foreldre. (Er ihvertfall en av mine angst-punkter når et gjelder smågutta mine,,,)

Lykke til videre.

Krysser fingre og tær!!!!!

Skrevet

så flott!

det er godt å høre, at det går den veien.

skjønner hvorfor du er så stolt. :)

Skrevet

Det høres bra ut - og du; du irriterer ikke meg;)

Skrevet

Så supert, lykke til videre!

Skrevet

Så bra Cat! På tide det går deres vei nu =)

Skrevet

Så flott! Det er virkelig bra at han trives, og er glad for å få hjelp.

Hvorfor skulle dette irritere?

Skrevet

Så flott. Gratulerer så mye, og lykke til videre..

Skrevet

Så flott, cat! Håper det fortsetter å gå like godt framover :)

Men ... hvorfor skal dette irritere noen?

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

håper han holder seg rusfri!! han har vært flink så langt:)

Skrevet

Så flott =)

Gratulerer med rus-fri sønn i 3 mnd =)

Skrevet

Fordi jeg har fått så immari mye pes rundt min åpenht ang min sønns rusproblmer inne på kranglsiden. Drfor tenkt jeg dette ville irritere noen , da jeg skriver om det.

Skrevet

Seriøst Cat.68? Hva er vitsen med å pese om det da? Herregud så mye rart enkelte skal tulle med!

Skrevet

Så flott at han tar tak i livet sitt... ingenting som er bedre enn det!! Kjempemasselykketil:)))

Skrevet

Poenget er vel at det er godt å skrive ut frustrasjon og glede et sted. Hvorfor skriver du her inne?

Trur du jeg tuller??

Skrevet

Nei nei nei! Du tuller ikke ,men jeg mener at det er grenser for hva ANDRE skal tulle med.. Noen snakker bare drit på andres bekostning.

Tror overhodet ikke at du tuller med noe slikt Cat.68, så den var IKKE ment til deg, men til andre som ikke tar ting seriøst.

Skrevet

Så bra!:o)

Det er alltid like fantastisk å se folk som har vært langt nede som kommer seg opp på bena igjen!

Kjenner selv to stk som har vært ganske hardt på kjøret i mange år. De går nå på metadon og det er så utrolig godt å se livsgnisten komme tilbake i øynene deres igjen :o)

Jeg kjenner foreldrene deres ganske godt, og du verden så stolte! Så jeg skjønner godt at det bobler i et morshjerte når sønnen din har klart noe som for veldig mange er nesten helt umulig. Man må ha sterk vilje, være sta og stå på, noe sønnen din har gjort.

Gratulerer masse og lykke til videre, du har all grunn til å være glad og stolt!! :o)

Sukk... Jeg blir så glad når jeg hører sånne nyheter altså! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...