Cat.68 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 For meg er det nok fløtegratinerte poteter (hjemmelaget)!!!! med noe godt kjøtt til, sallat og peppersaus. Gjerne med hvitløksbrød. Men fløtegratinerte poteter er bare sååååååå sinnsykt godt!!
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Definitivt sushi:):) Får bare ikke kjøpt det her vi bor:(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 åååå det er så vanskelig. mat er så uendlig digg og undervurtert. om jeg skal velge en ting.... hm.... greier ikke... ordentlig biff, sånn super god, med føtergratierte poteter og super saus til og masse grønsaker..
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Salat med dressing fra Stabburet som enkelte butikker får i bøtter og selger i ferskvaredisken! Gjerne supplert med feks pizza eller varme baguetter med hvitost og krydder. Hjemmelaget chips! (Frityrstekt potetbiter)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 uff...vanskelig. Akkurat nå Sushi, men igrunnen er bestemors byggrynsdessert favoritten:)
Cat.68 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Åhhhh Jaaaaa, Sushi er godt, men det kan man ikke få godt her hvor jeg bur, på gokk.(
Northernlights Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Jeg elsker en ekte,god pizza,med svarte oliven,hot peppers,bacon,skinke og mye ekstra ost på. Mat er generelt godt,da ;o) Går ikke av veien for en nydelig mør biff,bakt potet,stekt løk,hjemmelaget saus,stekt sopp og brokkoli attåt.Tror nok det er den aller beste maten jeg kan få...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Åhh, er jo så masse som er godt, går ikke å si èn ting. Men minimumskravet må nesten være noe med kjøtt eller ost. :-p
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Sushi og sambo's hjemmelagde burgere:o)
___ Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Om jeg bare kunne spise en ting, i samme utgave hver dag, tror jeg jeg ville valgt brød med sør og ost. Det er nok litt kjedelig, men andre favorittretter tror jeg at jeg ville blitt lei av ganske raskt om jeg fikk det hver eneste dag.
barn_3 Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 pansitt og våruller, fillipinsk rett som venninna mi er ekspert på...nam-nam....
Mammaaaaaa Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Taco!!! Og burgerene til samboaren min! Så sinnsykt gode. Han skal lage det i kveld faktisk! *glede meg!*
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 en medium stekt indrefilet, med fløtegratinerte poteter til:) og bearnisesaus:) nam nam:) taco er også en av favorittene:)med masse jalapenos:)
selfangerkjerringa Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 oj, det var vanskelig... jeg er glad i mat, og mannen min er kokk så jeg har fått smakt mye godt oppgjennom også... tror nok likevel noe av det beste jeg har smakt er kamskjell grillet i aluminiumsfolie (med smør, salt og pepper) på bål, spist rett av folien. Men det har muligens like mye å gjøre med settingen som selve smaken av maten Favorittmat ellers er brødskive med moden brie de maux, tomat og nykvernet pepper.
art Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 Kanskje tapas med alt det inkluderer av chilli- og hvitløksmarinerte scampi, kjøttboller i krydret tomatsaus, serranoskinke og manchego ost, pastasalat, aioli og godt brød, ett eller annet med kylling, oliven +++ masse mer, nam!! Og nå fikk jeg vann i munn, tapas er utrolig digg!!! Med rødvin til... Og gode venner:)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #17 Skrevet 22. mars 2008 varierende, men akkurat nå taco, cheese and rice og så kommer jeg jo ikke unna at en god biff med potetmos ;P og peppersaus er perfekt kose mat eller flesk i duppe og kokte poteter er matvrak så kan nok remse opp i det uendelige
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 Åhh..det varierer, for tida er det salat med perletomater, fetaost, kyddret med litt havsalt og nykvernet pepper, god olivenolje og balsamiko edikk, litt grovt ristet brød dryppet med litt olje og gnidd med hvitløk... Mmmmmmm....det skal jeg ha i kveld..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 Pinnekjøtt NAM NAM NAM men bare om vinteren og helst bare rundt juletider.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #21 Skrevet 22. mars 2008 Det er da pokker ikke mulig å velge bare EN ting Så og si ALT italiensk, om dagen er penne med gorgonzola og kjøttsaus favoritten, men italiensk pizza og annen pasta kan jeg også spise store lass av. For ikke å snakke om forskjellige typer italiensk brød, og aioli!!! Deilig biff, medium stekt med bernaise, creme fraiche eller rødvinsaus til, også stekte poteter med havsalt og hvitløk på.. Ørret i alle mulige former Ost, kjeks og vinn, særlig brie eller hvit castello aaaaah jeg sikler. spareribs med ordentlig god saus på, den på fridays er snadder! Annen typisk amerikansk mat er også utrolig godt, feite cheeseburgere (hjemmelagde) med potetbåter til for eks. svigers hjemmelagde pizza. tapas, særlig kjøttbollene til svigerinnen min, eller lefsene med laks og rødbetter inni. Grillmat med deilig tilbehør, og mammas potetsalat. Hjortefilet Hjemmebaket grovbrød med ovnsbakt leverpostei og agurk på, eller bremykt og brun/gulost. WOK Kyllingsalat, eller salat i det hele tatt... Ahhh jeg klarer ikke velge hehe ALT av mat er så godt! *synes det at jeg er matvrak nå tro*
Blue Lady Skrevet 22. mars 2008 #22 Skrevet 22. mars 2008 Biff med bernaisesaus, fløtepoteter og masse smørdampet mais!!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 22. mars 2008 #23 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har forskjellig favorittrett til forskjellig tid.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. mars 2008 #24 Skrevet 22. mars 2008 Krabbe og reker på loff med majones
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #25 Skrevet 22. mars 2008 Ah, aneamor, den glemte jeg! Fersk loff med reker, rømme og sitron er nammers smaker særlig godt når solen skinner å man sitter på brygga å spiser en varm julikveld *sukk* Merker jeg ble litt sulten av denne tråden hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå