Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Syns kanskje det er litt sært men vet ikke..
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 En kan ikke si det på norsk, men ellers helt greit. Vanlig der jeg delevis kommer fra.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 kommer selvsagt ikke til å si det på norsk
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Ebony and ivory, goes together in perfect harmony... *nynner* Dårlig i Norge, greit i engelsktalende land...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 kan bli litt corny om dere ikke har familie i et engelsktalende land, og om barnet bor i Norge vil der komme en del rare uttalelser:)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Vanskelig å uttale for de fleste her i landet vil jeg tro! Vil tro at alt mellom kompiser, naboer, besteforeldre og lærere vil ha trøbbel. Hadde vil blitt mange "det er ikke xxxx, men xxxx" gjennom livet - uten stort større hell enn en annen feil i uttalelsen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 Sikle, det mener du vel ikke???? Jeg liker ikke navnet, men henger meg ikke opp i det om andre gjør det eller bruker det på barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå