Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Avery?


Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Syns kanskje det er litt sært men vet ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan ikke si det på norsk, men ellers helt greit. Vanlig der jeg delevis kommer fra.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

kommer selvsagt ikke til å si det på norsk

Skrevet

Ebony and ivory, goes together in perfect harmony... *nynner*

 

Dårlig i Norge, greit i engelsktalende land...

Skrevet

Tenker på etiketter...

Skrevet

kan bli litt corny om dere ikke har familie i et engelsktalende land, og om barnet bor i Norge vil der komme en del rare uttalelser:)

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

ja, sånn som ævjeri

Skrevet

"Helt forferdelig", haha. *knis*

Skrevet

Vanskelig å uttale for de fleste her i landet vil jeg tro!

 

Vil tro at alt mellom kompiser, naboer, besteforeldre og lærere vil ha trøbbel.

 

Hadde vil blitt mange "det er ikke xxxx, men xxxx" gjennom livet - uten stort større hell enn en annen feil i uttalelsen.

Skrevet

Sikle, det mener du vel ikke???? :D

 

Jeg liker ikke navnet, men henger meg ikke opp i det om andre gjør det eller bruker det på barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...