Gå til innhold

Med all denne hallelujadissingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og være større i kjeften enn Bastian tror jeg alle er.. men kan hende det er en side jeg ikke har sett?!?!? hehe..

Jeg tror jeg går til en litt lettere familie enn dere.. haha..

Kan jo søren meg starte nå på fredag, kommer nedover en uke og gleeeeeder meg.. :) Savner drammen!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han eier jo ikke avknapp!

(ikke jeg heller tydeligvis, sjekk mest aktiv listen her inne liksom:p)

Og det kommer mye, tja PISS! (fra brutters, ikke meg! Hihi)

Ja, du skal på misjon til Drammen! Wiiii!

Skal si fra om det blir satt opp no treff mens du er her jeg, så kanskje du får hilst på noen fler av drammensdibberne, er et par tre til på din alder også!

Skrevet

Hehe.. Joda, nå husker jeg tilbake på den tiden ja.. Har han rett så har han RETT!!!!! hehe..

Ja det hadde vært kjempe koselig, ikke så mange her oppe for å si det sånn.. Og alle vennene mine er i drammen, men skal nok få dratt med meg sambo ned dit etter hvert.. Og da kommer vi for å bli!!! hehe..

Skrevet

Lurest det!

Gubben min er fra et annet sted i byen, han har etter snart et år på Konnerud kommet frem til at han ikke kunne tenke seg å flytte herfra.

Noe bra må det jo da være her oppe:) *fornøyd*

Nå må du bare overbevise din om det samme!

Skrevet

Han er vandt med bonde livet.. traktorer og volvo 240.. pluss alt som kommer med det å bo på bygda.. Altså halvparten av alle kameratene hans er redd for motorveier.. hehe.. Ganske så komisk..

Mens jeg er oppvokst og vandt med litt mer sivilisasjon.. hehe.. Så jeg mistrives rett og slett her opp så blir godt å komme seg vekk en ukes tid..

Men nå går jeg å legger meg, for nå er jeg veeeeldig trøtt..

Men snakkes!!! :P

Skrevet

Vi snakkes ja!

(det er forøvrig plenty med både traktorer og 240 her også da! i de rette kretsene:p)

Skrevet

Jo det er sant.. Men når venner kommer for å besøke meg og skal ha veibeskrivelse så blir det litt vanskelig.. "jeg ser et jorde og maaange trær" er alltid svaret vi får.. hehe.. så litt vanskelig og vise folk veien opp til dette gudsforlatte stede..

Men nattinatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...