Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Nå er jeg 10+1 og endelig er den sinnsyke kvalmen begynt å bli litt bedre. Måtte sykemeldes pga intens kvalme, men nå er det faktisk håp om at jeg kan begynne å jobbe igjen snart Deilig. Så dere andre som sliter med den fæle kvalmen, holdt ut! Snart blir det bedre
Renana Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 For å være litt gledesdreper... Da jeg var gravid for fire år siden, begynte kvalmen veldig tidlig i første trimester, og hang fast til fødselen... Døgnet rundt.... Så er desverre ikke alle som er så heldige at den slipper tak, men jeg er kjempeglad på dine vegne! Man får fungert mye bedre ja Her virker det desverre som om jeg skal ha reprise på forrige svangerskap, med kvalme, verre bekkenløsning og mer, men må bare tenke at det er verdt det når ungen endelig kommer ut om maaaaaange måneder Lykke til, og "velkommen tilbake" på jobb. Det er så sinnsykt kjedelig å være sykmeldt
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Huff stakkars deg! Har du prøvd akupunktur? Har lest at flere har fått hjelp av det. Mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men denne gangen har det vært helt forferdelig. Tyder på jente? Fikk du gutt eller jente forrige gang?
ChellBell - har født! Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Så bra! ) Jeg var ikke ordentlig kvalm en gang, men småuggen i to uker og trodde jeg skulle stryke med (takler ikke kvalme!), og etter det har jeg bare fått sååååååå sympati for alle de som er kjempe kvalme og kaster opp hver dag osv... Uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå