LINDA*** Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 La meg tippe: Du heter ikke LizzyG, men Grizzly?
LizzyG Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2008 Hehe... Nå ødela du hemmeligheten min Lara:) Hemmeligheten er at hvis alt går som planlagt så blir jeg mamma til høsten uten å gravid. Hehe... Da kommer det en liten hundebaby hit!!! Dere ble sikkert skuffa nå, men jeg gleder meg allerede.
*Mi tesorito* Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer med kanskje ny hundebaby da;)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 ikke no å bli skuffa over det. alltid hyggelig med nye familiemedlemmer,mennesker eller dyr:o) Hvilken rase blir det da?
LizzyG Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2008 Takk for det. Håper bare at mammatispen tar seg når hun skal parres og at det blir en tispevalp til meg nå da:)
LizzyG Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. mars 2008 Er Engelsk Bullterrier. Har faktisk veldig lyst til å kalle hun Stella her hjemme, så nå burde du føle seg beæret:) Hehe...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 å ja føler meg veldig beæret:o) For hun blir jo selvfølgelig oppkalt etter meg da;o)
LizzyG Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2008 Selvsagt:) Ella eller Stella vil jeg kalle hun. Men må høre litt på samboeren sine navnforslag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå