Gå til innhold

Vil dere vite en hemmelighet????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil vite en hemmelighet? Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg tippe: Du heter ikke LizzyG, men Grizzly?

Skrevet

e du på tjukka? :o)

 

ja jeg vil vite hemmelighet

Skrevet

Hehe... Nå ødela du hemmeligheten min Lara:)

 

Hemmeligheten er at hvis alt går som planlagt så blir jeg mamma til høsten uten å gravid. Hehe... Da kommer det en liten hundebaby hit!!!

 

Dere ble sikkert skuffa nå, men jeg gleder meg allerede.

Skrevet

jaaa, hva er hemmeligheten da??

Skrevet

Gratulerer med kanskje ny hundebaby da;)

Skrevet

ikke no å bli skuffa over det.

alltid hyggelig med nye familiemedlemmer,mennesker eller dyr:o)

 

Hvilken rase blir det da?

Skrevet

Takk for det. Håper bare at mammatispen tar seg når hun skal parres og at det blir en tispevalp til meg nå da:)

Skrevet

Er Engelsk Bullterrier. Har faktisk veldig lyst til å kalle hun Stella her hjemme, så nå burde du føle seg beæret:) Hehe...

Skrevet

å ja føler meg veldig beæret:o)

For hun blir jo selvfølgelig oppkalt etter meg da;o)

Skrevet

Selvsagt:) Ella eller Stella vil jeg kalle hun. Men må høre litt på samboeren sine navnforslag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...