Tooblind Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan gjør dere det når barna deres har bursdag? Har dere et selskap der alle kommer, eller et selskap til hver side?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 jeg har selskap her. far har sikekert hos seg. barnebursdag får vi se på. om far vi være med så blir det og leie lokaler ett eller rannet sted. om han ikke vil være med så blir det hjemme hos meg. regner med det siste
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Mine foreldre er ikke på talefot, og har hatt et anstrengt forhold (som er mye bedre nå heldigvis) til min far, så her har vi svigers + moren min og samboer i ett kalas, og så kommer faren min alene. Han sliter med angst, så vil bare komme innom på et lite besøk ved slike anlednigner...liker ikke å komme når det er mye folk. Har aldri møtt mine svigers f.eks.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Altså...FAREN min har aldri møtt mine svigers..hehe..jeg har jo selvfølgelig møtt dem ;o) Stadig vekk faktisk ;o)
hm hm Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Her både mine og hans foreldre skilt, og hans foreldre er ikke på talefot. Mine snakker ihvertfall høflig til hverandre. Men vi inviterer alle - ikke pokker om jeg lager til flere selskaper for barnebarna deres bare fordi de ikke kan oppføre seg he he Men de pleier å sitte ved to forskjellige bord som regel:)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Her feiret vi 1 bursdag med alle sammen. Alt annet blir jo helt feil
LizzyG Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Mine foreldre var skilt, men de var veldig gode venner. Pappa var venn med nye samboeren til mamma, og mamma er venn med hun som var samboer med pappa, så det var aldri noe problem der.
anni69 Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Her har vi alle samtidig. Nå er pappa død,men stemor er den største selvfølge i barnebursdager uansett. De har alle et godt forhold. Barna er vandt med at stemor=bestemor og stefar=besten
sveis Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Alle kommer i samme selskap. Foreldrene mine og deres nye ektefeller er alle gode venner og pleier også å besøke hverandre uten oss barna til stede.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Her er alle venner så inviterer kun til en bursdag. Hadde de ikke vært på talefot, så hadde jeg fortsatt invitert til en bursdag. Ikke mitt problem om voksne mennesker ikke kan samarbeide for barna og barnebarna sine! Begge mine foreldre er gift på nytt og har et godt forhold. De feirer også jul sammen med sine nye ektefeller selv om ikke vi barna er der. Pappa var om mulig en smule bitter på mamma med en gang de skilte lag for ørten år siden, men da fortalte jeg han hvor skapet skulle stå og at han bare hadde å ta seg sammen!! Han hadde tross alt vært gift med dama i nesten 30 år og hadde 3 barn sammen, så han fikk værsegod å skjerpe seg og samarbeide. Familien min skulle ikke "deles" opp bare fordi de ikke ville bo sammen lenger. Heldigvis er stemoren min er fantastisk kvinne som har blitt kjempegod venninne med mamma og de to har gjordt alt for at ting skal være "lettvint" for barn og barnebarn.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Vi har bare ett selskap, vi forventer faktisk at voksne er voksne nok til aa oppfoere seg pent mot hverandre et par ganger i aaret uansett hvilken fortid de maatte ha ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå