:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 ville hun kjørt bil? ville hun født han i en stall? eller på ahus? med alarm?
milk Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Nei, hun er selvfølgelig miljøvennlig, så bil ville hun aldri brukt. Hun ville brukt forovervendt sete, for hva kan vel skade ham? En stall med masse møkkete dyr, for å bevise at bakerier ikke er skadelig for babyer. Hva skal hun med alarm som har Gud på sin side? Ja, ja...
3xmamma Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Han ble nok plassert bak frem på eselet vil jeg tro....Litt fornuft må man jo ha!!!
Cat.68 Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Hun ville ha brukt fremovervendt på eselet.I værste fall ville det blitt bæreslynge o))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2008 hehe.. om eselet steiler ville det kansje vært lurt med bakover vent? jeg kan for lite om esler merker jeg... hehe huff dårlig midnattshumor
Cat.68 Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Trur jeg ikke noe på, fordi da ville jo Jesus ha måttet se verlden fra vrangsiden??? Blir ikke noe Bibel av det vettu!!
Slalotte Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Hehe.. Nå måtte jeg dra fælt på smilebåndet gitt..! Så kjekt det hadde vært med et esel, tror ikke jesus trengte noe barnesete egentlig, er jo ikke akkurat livsfarlig å ri på et esel.. hehe.. Tror nok ikke det er noe fare når du sitter på noe som går 1km i timen(hvis ikke mindre).. hehe..
Cat.68 Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Tja si ikke det si ikke det. De eslene er visst ikke helt stabile de. Men hvis Josef var bar LITT av den mann det blir sagt så barn hand a vel gutten i bæresjal!!! HerreGUD da det er da vel jemlikhet???
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Hun ville elsker potetgullet jeg nå sitter å trykker i meg NAM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå