Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Og ville han lasta ned porno på nett? Eller gratis musikk?! *hmmm, mye man skal fundere på*
LINDA*** Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Tror han hadde holdt seg til Commodore 64 jeg.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 er overbevist om at han aldri hadde støttet Windows i alle fall:)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Jesus var ludditt. Garantert. Datamaskiner er han andres gebet.
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 han hadde nok fiksa det sånn at han fikk det SUPER fort og gratis =)
Den lille prinsesse Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Mac, så klart. Hvordan kan man påstå noe annet om Jesus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå