Gå til innhold

Hmm.. Etter sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter det alltid såå grusomt der nede:S Jeg er ikke gravid enda, men jeg poster den her for den hører liksom hjemme her. Vi prøver på en liten en så har sex veldig ofte, og gjør det da ofte om kvelden før vi legger oss og når jeg da står opp neste morgen går jeg rett i dusjen eller vakser meg nedentil... Men fremdeles kommer den ekle lukta!! Det lukter noe voldsomt.. Har tenkt at det kanskje er sopp og prøvde en sånn canesten kur, men det kom tilbake med engang? Kan det være sopp som kommer ofte? Noen som har noe forslag? Var på GU for et par uker siden og han nevnte ikke at noe var unormalt:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det lukter av sæden? Om han kommer inni deg da? For da begynner det jo å renne ut rimelig fort etter akten..

Om det hadde vært deg, så ville jeg trodd det var en infeksjon og at det da kanskje også ville resultere i illeluktende utflod-men det ville du da merket ellers også, ikke bare etter sex.

Skrevet

Det er vanligvis ikke sånn om vi har en liten periode uten sex! Men jeg tenkte kanskje å starte en soppkur nå til uken for å se og gir det seg ikke da så drar jeg til legen:)

Skrevet

Ved en soppinfeksjon forandrer som regel utfloden seg, men nå sier du ingenting om du har utflod da-bare at det lukter vondt nedentil. Man kan jo også få småplager med utflod etter sex. Er du gravid? For da er det ganske normalt å få sopp!

Skrevet

Et ekkelt, men ufarlig problem.. :)

Dusj før sex, etter sex skal du gå på do og tisse, tørk deg veldig godt. Kjæresten din bør også dusje FØR sex og tørke seg godt etter.

Begge dusjer også neste morgen. Bruk ikke såpe, men Dr.Greve og MASSE vann. Problemet bør da være løst etter to dager !!

Vedvarer det, så kan det være en slags infeksjon, så sjekk hos lege.

Skrevet

Jeg synes det kan høres ut som at du har fått bakteriell vaginose jeg. Kom deg til legen og få sjekket det ut.

Skrevet

vil mene det samme som den siste hadde skrevet her. har hatt akkurat det samme selv, må behandles med antibiotika. best og ta seg en tur til legen å få det sjekka uansett.

Skrevet

høres VELDIG ut som bakteriell vaginose.

er det en ekkel fiskelukt? veldig typisk for BV. lett å fikse, kom deg til legen

Skrevet

jeg syntes også det høres ut som bakteriell vaginose. hadde det en gang. luktet dritt ja. gikk til legen og fikk kur for det. ble veldig fort kvitt det da=) hvis man kanskje har hatt sopp en stund og ikke fått det vekk, kan det gå over til å bli bakterier/infeksjon. ta deg en tur til legen du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...