star girl Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Utsatte mensen forrige måned,uken etterpå fikk jeg 1 slags brun utflod ei ukes tid.Nå fikk jeg ikke mensen,har gått 1 uke over.Kan det være at den blir forsinket pga utsettelsen sist og den utfloden jeg hadde??Noen som har vært borti at mensen ikke kom men allikevel ikke var gravid?
kattepusen_87 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 vist man håpper åver mensen med p piller er det stor shanse att man kan få en brunlignende fårm får mensen... men man kan også bli gravid med p piller... jeg er nå gravid med barn nr to å nr 1 var med p piller... har også blitt gravid med p piller en gang før dette svangerskapet... annbefaler deg og ta en graviditets test og vist den viser negativ og mensen ikke er tilbake innen en uke etter den testen tar du en ny test før du oppsøker lege... du skal også huske att all prevangsjon ikke er 100% sikkert... og i noen tilfeller har man mensen selv om man er gravid... jeg hadde det i mitt første svangerskap de første 2 mnd av svangerskapet... men annbefaler å snakke med en lege vist du er usikker... det kan roe tankene, men ta en graviditetstest før du oppsøker legen.. det er like sikkre tester på apoteket som til legen.... bare 100kr billigere.... lykke til!
star girl Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Har tatt en test,den viste negativ...5 dager etter at jeg skulle hatt mens.....Kan jo være at den er litt forsinket pga den brunaktige utfloden å.Har sluttet på pillene så får håp det er noe som dukker opp snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå