Gå til innhold

Irritert på vennine!! BLÆH!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde avtalt å ha middag imorgen, var hennes og typen hennes initiativ. De tenkte de skulle ha det hos seg, men siden vi ikke har barnevakt sa vi at vi kunne ha det vi. Og det var greit.

Nå har det seg slik at de ville komme noe "tidlig", før vi hadde tenkt, jeg sa det ikke passet at om de kunne komme litt senere og det var visst greit. Men de hadde litt dårlig tid da de skulle ha vors hjemme samme kveld!!!!!!

Ååååhhh!!!! Irriterer meg at de ikke kunne si det med en gang da vi avtalte tidlig denne uken. De visste vel at de skulle ha vors imorgen. Da hadde vi ikke invitert dem over, hva er vitsen?!

Sa at vi fikk ta det en annen dag, gidder ikke å lage middag for at de skal spise og gå igjen med en gang. Og nå er jeg selvfølgelig kjip, hun har ikke sagt det direkte. Men spurte om det egentlig ikke passet for oss den kvelden. Joda det passer for oss, men synes det er bedre å ta det en dag man rekker å synke maten...

Har ikke fått svar tilbake...hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utem å dessverre gi deg tips, så må jeg bare si at: den er lei!

Og særlig når det går over SMS. Det blir så fort misforståelser og misnøye rundt det:/

Men. Det går over, hehe..

Skrevet

hadde svart akkurat det samme!!!

Skrevet

Høres ikke ut som det kommer til å bli en hygglig middag med den verbale forretten:)

Skrevet

Jeg hadde også blitt grim om vi hadde folk til middag og de hastet avgårde rett etterpå fordi de har bedt folk hjem til seg selv...med mindre det var helt avklart på forhånd selvfølgelig!

Skrevet

Kan du ikke bare lage take-out til vennene deres da?

Så slipper de å bruke av sin dyrbare tid..., hadde blitt ganske irritert selv.

Skrevet

Ja, altså hadde de nevnt det på forhånd kunne vi ha tatt det til etterette. Og da hadde vi nok sagt at det ikke passet, gidder ikke å stresse med det. Men siden vi ikke fikk beskjed før idag, gidder jeg ikke å stresse med det og da avlyser jeg selvfølgelig. Hadde ikke planlagt noe stort heller, skulle bare mikse og trikse med "restemat" fra fryseren. Så har ikke brukt noe tid på å planlegge. Blir bare irritert over at de ikke kunne si fra med en gang... Da hadde man sluppet alt tullet.

Skrevet

Enig med du... Er ikke koselig når gjestene må springe hjem til vors etter å ha hevet iseg maten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...