Gå til innhold

Noen som har opplevd SA tidlig i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vet om blødningen er annerledes og lengre enn ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... jeg hadde en sa sist mnd, bare 4uker på vei :s

Jeg fikk en stor blødning men en stor geleklump i.Hadde kjempe smerter, men det gikk over samme dag..

Etter det var det akkurat som jeg hadde mensen, i ca 5 dager..

I ca 7 dager etter dette hadde jeg er brun utflod med noe som lignet rester i.. Alt fra slim til store klumper.. Beklager hvis jeg beskriver litt ekkelt...

Klem fra meg....

Skrevet

Hei!

Takk for svar.!!!! Helt iorden med beskrivelsen..Du hjalp meg, takk! Min mens var lengre enn vanlig, ca åtte dager, og var lite blod og mørkt, nesten brunt.... Hm.. Lurer fælt på hva årsaken er til at mensen min uteblir i så lang tid. Er nok hormonelt for jeg hadde fryseforsøk som ikke lyktes i januar, og det er den mensen jeg snakker om nå. Kom 28. januar... Deretter har jeg ikke hatt mens i det hele tatt, ingen flekker eller noe. Tester negativt, så graviditet har jeg utelukket for flere dager sida, sukk...

Jeg gleder meg til virkedagene igjen (nyter fridagene, altså, hihihi). men gleder meg til å få ringt til den fertilitetetsklinikken jeg er tilknyttet, sukk, gjør meg opp tusenvis av spørsmål til ingen nytte.... Nå er det snart på tide med et svar som setter en klar stopper for alle grubleriene mine før jeg blir lettere gal...

Skrevet

Jeg har mistet både i uke 5 og 7... blødde mye begge gangene, mer enn en mens.. når jeg mistet i uke 7 var det en klump som datt i do æsj æsj.. og jeg måtte jo ta den opp og se hehe hvor gal man blir når man holder på med dette..

Får håpe du lykkes på neste forsøk og at spiren sitter der i 9 mnd!!

Masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...