sommerbarn_juli08 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hadde vel i utgangspunktet kommet frem til å vi ville ha en Emmaljunga Egde Duo. Har den senere tid lest litt om City Cross med City Bag som evt. kan være et alternativ.... Denne blir jo noen kilo lettere enn Egde. Det blir nok noe løfting inn og ut av bil, samt at vi har en god del bakker i området hvor vi bor. Ellers så vil vognen bli brukt mye ute på tur. Noen som har erfaringer med City Cross med City Bag?
Hanne.. Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde også bestemt meg for emmaljunga edge duo etter å ha lest om den og sett den på internett og i blader å sånn.. men når jeg var i butikken og så på den syntes jeg den virket veldig stor og tung. De hadde også city cross der, og jeg valgte den istedenfor siden den virket myyee lettere. den hadde ikke alle egenskapene som duo edge, men kom frem til at man absolutt ikke trenger alt det duo edgen har heller... Tenker at jeg kommer jo sikkert til å bruke vognen til barnet er rundt tre år, og blir slitsomt å trille rundt med en tung vogn.. City crossen er jo absolutt ikke noe dårlig alternativ den har jo også så og si like stor bag som duo edge fikk jeg vite av de i butikken, bare at den ser litt mindre ut pga formen. Har dessverre ikke noen erfaringer med å ha brukt vognene da, men ville bare si hva jeg kom frem
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Jeg har den vognen, og er strålende fornøyd! Min jente er nå 5 uker, og vi er stadig på trilleturer. Vogna er lett, mye lettere enn edge duo. En stor fordel er også at hjulene ikke er lufthjul! Tro meg, det er mye bedre dekk uten luft. Min forrige vogn opplevde jeg både punkteringer og stadig flate hjul.... Ikke gøy! den er også romslig, og har helt passe fjæring. jeg jobber i barnehage, og har prøvd begge vognene. Synes City cross er mye bedre å trille. Jeg anbefaler absolutt vogna! ellers er mitt tips å ta en harry-tur:) Vi dro til Arvika og kjøpte vogna der, sparte ca 1600 kr. det er en butikk som heter " Snøvit" som ligger i sentrum, de har forøvrig kjempeservice:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå