Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Føler meg så ensom og alene for tiden. Alle mine venner har menn eller kjærester. Min beste venninne blir samboer nå i disse dager og ting er ikke som før. Hadde mye felles før og var i samme båt. Har så lyst på en mann jeg også.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 du har slik jeg ser det 2 valg. 1 finne deg en mann 2 finne deg venner uten mann. jeg valgte nr 2 og livet er mye bedre. alenemor venner er flott, for de har ikke mann og mangler somregel ting og finne på samtidig som resten av verden har masse og gjøre. lykke til! masse folk der ute som trenger deg som venn
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Kom deg inn på sukker.no !! Msse folk der inne som føler det samme, lov å våge å prøve å bli kjent med noen, lite å tape og mye å vinne på det;)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Hei, måtte bare svar deg.Jeg kjenner meg så igjen i hva du sier! Skulle ønske jeg kunne treffe noen som er også alene, men hvor er alle???Vet noen om noen nett sider evnt møte steder for alene mødrer?Det virker som det er så mange i samme situasjon, men ingen gjør noe!Jeg vil så gjerne bare treffe noen å gå en tur med, ta en kaffe etc...er det noen som har lyst å bli kjent??
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Jeg vil gjerne bli kjent med andre alenemødre, bor i nærheten av trhjem jeg, alder bryr jeg meg ikke så hardt om:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Vi bor i Oslo, det må da være mange alenemødrer der ute??Hvor er alle? er det noen forening etc man kan ta kontakt med?vært så veldig koselig å treffe noen andre, alle er så etablerte og opptatte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå