MammisOgTøffer`n Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Tror den het cold blood....... Lurer på om jeg skal se den eller ikke.......
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Vel,jeg hadde tenkt å legge meg men nå må jeg jo se om de finner babyen!
MammisOgTøffer`n Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Jaa...Samme her.....Mareritt, tenk og komme til tom vogn........Ikke det at jeg går fra vogna men....... Er det serie??? Så det er ikke avsluttende idag da?
MammisOgTøffer`n Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2008 Okei, krysse fingra for at den er avsluttende idag:) Kan jo ikke skru av nå..........Jeg som var såå trøtt....... jaja........*angre imorra*
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Jeg også,og jeg skal opp og på jobb kl sju i morra tidlig;-)
MammisOgTøffer`n Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2008 Ahhh......hehe, jobb i detta været........Kjiiipt......... Den er iallefall ferdig halv tolv da........*gjesp* Også er det 5:5 idag så da er det jo siste uansett:) Må se uansett..........Så får vi bare dra oss opp,hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå