Gå til innhold

Windows Vista...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny PC for noen uker siden. Med Vista intallert som det jo er på alle nye masiner nu for tiden. Greit nok det, men denne siden henger seg hele forbanna tiden! "Programmer svarer ikke", med det resultat at jeg må via Oppgavebehandling for å avslutte elendigheteten og så starte Explorer på nytt. Utrolig irriterende...

Kjent problem for fler? Evt tips om hvordan jeg blir kvitt problemet taes i mot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Installer XP.

Skrevet

Hvordan? Kjøpe? Laste?

Skrevet

Windows Vista kommer til å være noe drit i noen år. Vi kjøpte en med Vista, og installerte XP i stedet, som vi hadde i en sånn pakke. Du kan helt sikkert kjøpe det i en stor databutikk (har dere PC world i Norge?) og for noen ekstra kroner kan de sikkert ta vekk Vista for deg, og installere XP.

Skrevet

Takk for svar dere 2! Noe må gjøres i alle fall. Får infarkt av Vista strax.

Gjest thricane
Skrevet

har vista jeg og, synes også den er treg. noen fortalte meg at det kunne ha med hvor mye ram minne man hadde. min pc logger seg av når jeg bruker msn pga brannmurinstillinger også. utorlig irriterende.

Skrevet

Vista, har jeg fått beskjed om, har vist seg å være noe skikkelig drit, folk innen datasikkerhet som har testet ut og lagt hele greia for hat. XP er tingen visstnok og ja firefox isteden for internett eksplorer for å unngå så mye som mulig virus osv. Aldri hatt noe problemer med pcn her i huset etter det! Typen er siv. ingeniør, nesten litt kjendis innen data og driver med dette litt FOR mye til tider;)

Skrevet

Firefox er som Internet Explorer. Jeg bruker den fordi jeg også fikk problemer med IE i Vista. Du kan laste den ned på firefox.no. Og jeg synes den er mye bedre og. Til å blokkere pop up's etc...

Skrevet

Det hjelper å gå inn og slette coociene og loggen ofte.

Skrevet

Takk for svar dere, får vurdee å innstallere xp igjen.

Skrevet

Vista er kommet for å bli, men xp er fortsatt et bedre operativssystem. Sjekk hvor mye ram du har. Har du 1 GB eller mindre bør du kutte ut vista, den er for tung, for å kjøre vista bør du ha 2.

Prøv firefox eller opera som nettlesere. Det er begge bedre produkter enn explorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...