LizzyG Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Skal i bryllup i juni, og har lyst på på en fin kjole som ikke koster alt for mye. Har dere linker til noen sider. Har bare linken til drommekjoler.com, men kunne tenke meg å se andre steder også.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Selskapskjoler er håpløst, det kan jeg si deg med en gang hehe Jeg endte opp med å kjøpe fra drommekjoler.com og ble fornøyd, fikk mye skryt for kjolen også. Hadde egentlig tenkt til å bestille herfra www.serendipityprom.com, men jeg rakk ikke å få levert hjem. Synes de har mye fint (og mye stygt hehe)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 hm. hva er dresskoden i bryllupet da? Synes det ser merkelig ut om noen kommer stivpynta i galla-kjoler mens andre har sommerkjoler...
LizzyG Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Har ikke fått inbydelse ennå, men det er ikke så alt for pynta. De er ganske laidback, og kjolen bruden skal ha er en enkel og pen kjole, ikke noe stort telt liksom.
aylin82 Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Hei! jeg selger fine kjoler se link http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12338856&sid=xz5cbaYG0Ax931600&WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå