Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå prøvd i over 2 år. begynner å bli lei. sex er liksom ikke som før. nå må jeg mase meg til sex i eggløsningsperioden, ellers er det ganske dødt. ikke er det så lett i den viktige perioden heller. han føler det som en plikt. denne perioden som nettopp er over fikk vi det til bare en gang. ufff. ja ja. kan trøste meg at det var bare en gang som skulle til den gangen jeg ble gravid. mistet desverre. regner med at det er andre som har det som meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å reise bort? Dra på helgetur eller no neste gang du har EL? (hvis det klaffer seg sånn da...:)

Det er både romantisk og dere får evnt piffet opp et sexliv på en annen måte enn den kjeeeedelige senga.

Skrevet

hadde ikke vært dumt det nei. det er bare det at nå som vi også planlegger et bryllup, så er ikke akkurat økonomien den beste. alt koster jo. skulle gjenre tatt en helge tur for å slappe mer av. men men får håpe spira sitter snart allikevel

Skrevet

å jeg vet hvordan du har det. Hos oss ble alt er ork den dagen vi bestemte oss for å prøve på en baby. Det var han som presset på lenge, men alikevel er det han som sliter med lysten og føler at sexen blir dårlig nå som vi prøver å ha en baby. Det er et skikkelig stort problem for oss, spesielt siden vi alltid har hatt et godt sexliv før. Det har vært vår store styrke. Vi har ikke muligheten til å reise bort heller, akkurat nå.

Skrevet

Dione

hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

bare to perioder. er i 2. pp. Så derfor er det et dårlig tegn at det allerede er trøbbel. Jeg skjønner det liksom ikke helt. Det var jo han som absolutt ville ha baby, men det er han som sliter mest med lysten. Eller egentlig er ikke det sant heller, sliter jeg også, men det blir jo mindre tydelig.

Skrevet

Det er noe med det, når sex blir en plikt. Man må liksom, og det er ikke like morsomt. Du sier at det er han som hadde mest lyst på baby. er dere unge?

Skrevet

nei, jeg er 27, han er 32. Vi har et barn sammen fra før da.

Skrevet

Det er jo bra at dere har en fra før av. kanskje litt trøst vist det tar litt tid. vet at jeg trøster meg med at jeg faktisk ble gravid. ellers så står jeg i kø for assistert befrukning. må bare få tatt noen blodprøver å slikt. Håper selvfølgelig at det går naturens gang da.

Skrevet

Jeg sliter også med at sex blir et mas når man er i prøveperioden.

Det er ingen spenning, og jeg føler at han ikke har lyst, men gjør det av plikt. Selv om han også gjerne vil ha et barn til.

Vi har gått igjennom 5-6 eggeløsningsperioder til sammen, og vi har kun sex i disse periodene. Ventetiden imellom dette blir liksom en hviletid. Det er ikke sånn det skal være.

Nå har jeg akkurat hatt min andre MA, så vi går vel nye prøveperioder i møte. Så da er det om å gjøre å gjøre det til noe annet enn plikt. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det men.

Skrevet

Hei,

vi har det også sånn. Eller sambo har ikke vært den med mest lyst de siste årene, men det blir jo ekstra vanskelig når man skal prøve å lage et barn. Nå har vi blitt enige om å passe på og ha sex minst en gang i uka, for å bryte den onde sirkelen. Og selv om han ikke har hatt lyst så har vi gjort det de siste to månedene og jeg synes han har fått mer lyst allerede. Nå hadde vi sex 3 ganger rundt EL:) Så kanskje dere skal lage en "avtale" om å ha mer sex, så øker kanskje lysta hans?

Skrevet

hei du..

skjønner hvordan du har det...vært der selv...hehe...

vi tenker ikke så mye på EL mer vi...bare peset...vi koser oss heller når vi føler for det...å det er oftere nå enn før når det liksom var et mas pga evt EL.

har selv passert vårt 3. prøve år nå...slitsomt...men en må bare fortsette..

håper dere lykkes snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...