Gå til innhold

gode tips for å dekke over katte piss lukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

stinker katte piss i kjelleren.. dette er en "grov" kjeller så det går liksom ikke ant å vaske noe bort.. noen gode ideer??

har heve vognene til vask..(tatt av alt som kan taes av og heve i vaskemaskinen,resten er skrubba) men det er sånn grov sement gulv, mur vegger, matreal og ved der så kan ikke spyle med noe heller..skitt skitt.. rekner med at katten blir kastrert så snart som mulig.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitron?

Sjekk tipslista eller no sånt, hehe...

Skrevet

tips lista? skal jeg gni sitron der det liksom stinker vers?

Skrevet

helle eddik eller sette i skål? tenker nå litt på katten og.. kan den ikke bli syk om den spiser det?

Skrevet

ligger en tipsliste på denne eller neste side....

Skrevet

Har pleid å sette det i en skål, blande det ut med vann. Du kan jo evt. blande det med vann, og spraye rundt ;)

Skrevet

Kjøp noe som heter kattavekk eller noe i den duren. Grønne geleklumper, som gjør at katter ikke kommer inn i kjellern. Funker fint ute også, om det ikke kommer et regnskyll, da slutter de å virke så godt.

Grønnsåpe i skåler tar lukt, men det er ikke gjort i en bråvenning å bli kvitt kattepis.

Skrevet

jeg er så redd for å sette noe i skåler som kan være farlig har jo to små unger som er overalt å snuser også.. men tror jeg skal prøve å spraye det ene og det andre rundt forbi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...