Gå til innhold

Blei litt kvalm nå......


Anbefalte innlegg

Skrevet

........... har dytta to påskeegg inn med skje *ler* De i den lilla eggekartongen. De er farlig gode, men nå er jeg glad det straks er nesten 1 år til de er tilbake i hyllene.

 

Jeg er såååååååå svak!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud ja de er definitivt farlig gode *sikle*

Skrevet

Du er ikke alene, jeg har spist twist idag, mye twist..og jeg som lever på lavkarbo...Jaja :)

Skrevet

Ja det var det eneste påskegodtet mor hadde kjøpt til seg selv.....men det tok ungene null hensyn til så da slapp jeg den nytelsen:( Drittunger ass....

Skrevet

Pass dere...

De er snart på halv pris:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Farlig gode er de ja

Skrevet

Jada. På tirsdag kjøpte vi ca 3,3 kg med smågodt.. og det er ikke mye igjen av det nå dessverre.. hehe...

Men det er da så godt!! =)

Skrevet

LOTP: De har på bensinstasjonen, så det kan fortsatt bli nooe på deg ;)

Skrevet

Er det mulig??? *drittunger, ja* Ha dem i dæsjen på bilen, da får du de for deg selv...hehe.

Skrevet

De er sinnsykt gode!!!!!

Her er de utsolgt i alle butikker, var det leeeenge før påsken begynte. Ikke skulle de få inn mer heller da det ikke var mer på lager.

Har heldigvis en 4-pakning igjen etter hamstring;-)

Skrevet

ja, det er jo helt tragiskt at de går tomme. Var faktisk hos logistikk sjefen hos Freia i dag, å la inn en personlig klage. Han fortalte at de lovet å lage mer neste år. De hadde laget masse mer i år enn i fjor, så de var litt sjokkert over hvor mye som faktisk går.

Skrevet

Hehehehe;D Da er neste påsken redda:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...