Gå til innhold

DIB har virkelig mistet sin sjarm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra å være et sted der man kunne lese om barn/baby ting, få tips, råd o.l har det blitt til et sted der folk er sinte, kritiserer, svarer frekt, skriver barnslige krangleinnlegg, går til personangrep etc etc..

Mister lysten til å være her...

Greit nok, vi skal kunne skrive vår mening om ting men det er litt mer nyansert enn så..Tonen i fleste innlegg er så stygg rett og slett...

La være å svare hvis du skal bare skrive noe stygt/frekt!

Vi er da voksne mennesker som skriver her inne, og slik det ser ut nå er ikke DIB noe koselig sted å være........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er spes ille her på 0-1 år for tiden jeg. er alle i hormon krangle vårmodus? eller kjeder folk seg og bare må være ekkle? ikke korselig her nei

Skrevet

Det er sikkert blanding av begge...men jeg skjønner ikke at folk gidder å fixe nick slik at de kan være jævlige her inne???? Ingenting bedre å foreta seg??? DE skal lixom fremstå som de perfekte foreldrene som gjør ingenting feil og i hvert innlegg finner de noe de skal svare frekt på!

Skrevet

noen er bare som skapt til å krangle og finner det hele tiden.

Skrevet

Helt enig! Tør nesten ikke legge inn innlegg eller svare på innlegg, pga alle disse som skal tråkke på en...

Skrevet

vi får bli gravide igjen så vi kommer tilbake til gode gamle BIM

Skrevet

Synd at folk unngår å skrive innlegg fordi de er redd for frekke, kritiserende svar...Tror at mange kommer til å slutte å henge på DIB hvis denne dårlige stemingen fortsetter..

Skrevet

Er helt enig. var på bim vær dag.men her har jeg kansje vært max 20 ganger på 9 snart 10 mnd... er ikke hyggelig her..

Skrevet

Eneste som faktisk funker er jo å ignorere fullstendig innlegg som forsurer og eventuelt bombardere admin med meldinger om krenkende innlegg.

Må jo behandle dem som mobbere når de oppfører seg som det!

Skrevet

Synes dette problemet kommer og går i perioder. Synes det kan være ganske ille til tider, men da får man bare prøve å unngå Dib :) Melder meg inn og ut i hytt og pine ;)

Skrevet

Får man fjernet anonymknappen blir det meget meget bedre.. Husker det skjedde på 1.trimester på BiM,og vips, var stemningen bedre.

Skrevet

Ja jeg liker meg ikke her på DiB for tiden pga alle de frekke "bedreviterne" (tror dem)

Henger heller på bare skravlesiden og BV der er det mye bedre selvom det kan gå het for seg der også iblandt.

Skrevet

hvordan er det man sier fra til admin da? vurderer seriøst å slutte å titte innom DIB nå, jeg trodde dette var er sted man kunne dele erfaringer og sånt med andre mødre. nå er det jo regelrett drittslenging i omtrent alle innlegga..:(

Skrevet

Har DIB noen gang vært bra da??? Da jeg flyttet hit fra 3. trim på BIM ble jeg helt paff! Dette var IKKE de samme folka som jeg hadde fulgt gjennom svangerskapet.

Jeg flyttet! Og anbefaler alle som ikke liker seg her til å gjøre det samme. Ingen moderatorer her som bryr seg om hva som skjer, alle får herje på som de vil.

Jeg har flyttet over til BV. Og der er det MYYYE hyggeligere å være! Moderator fikser opp med én gang det er noen som bare er for å ødelegge og være stygg.

Ellers er det jo det andre forumet også, Familienett?

Skrevet

Ja jeg har vært litt inne på libero sine sider. Mener det heter foreldreprat. Under hvert innligg der så kan man melde direkte til moderator. Skulle no vært sånn her og.

Skrevet

Du trenger ikke være redd for meg Kristine, jeg liker deg og synes du er kjempesøt!

Skrevet

Er masse på nybakt mamma jeg. der er det svært lite drittslenging. man må logge seg ut for å være anonym også og det gidder ikke folk så stort sett signerer alle med nick og stemningen deretter. hender det er noen diskusjoner ang bilsikring og søvn/ferber og slikt, men på et saklig nivå!!!

her er jeg bare en gang i blant i et par dager så er jeg lenge borte igjen, er jo like ille her hver gang jeg er her.

Skrevet

Hvis du går inn på "Skravle" vil det stå litt om dette over alle trådene.

Der er det i tillegg en e - mail adr. til moderator.

Den er jo til for å brukes da folk går over streken her ganske ofte.

Skrevet

Hallo, jenter!

Håper ingen slutter å være her pga. dårlig stemning. Jeg liker meg her inne, men er enig i at enkelte debatter har tatt helt av (spes. den med babyen som datt ned på gulvet, den med traktorulykken og den BurgerKing-saken). Men har heller ikke lyst til at det skal bli sånn kjedelig forum hvor man bare diskuterer sinksalver og strikkeoppskrifter og legger ut skrytebilder av babyene sine.

Håper vi kan få til en mellomting jeg da! Hvis vi hadde blitt enige om at anonymknappen brukes dersom man kommer med sensitive avsløringer om SEG SELV, f.eks. vedr. samliv, helse osv. istedetfor at anonymknappen brukes til å slenge dritt OM ANDRE.

Skrevet

Eg må si meg heilt enig

Skrevet

Enig enig. Så et innlegg her idag hvor det var spørsmål om samsoving og far som røyker. Maken til usaklige og frekke svar. Synes moderatorne skulle vært flinkere til å luke ut slike folk. Det vil jo straffe seg å la folk holde på slik for ingen vil være her lenger.

Skrevet

babyverden.no ;)

Skrevet

synes bim også var kranglete!

har også funnet meg et nytt forum med litt trivligere folk, men synes dib er greit fordi det er så mange her, og har man spm, får man nesten alltid svar!

det er mange hyggelige folk her, men også et par som klarer å lage kvalm!

dette skal jo være et forum hvor alle skal kunne si/ta opp de temaene man vil, men det er det ikke, nei!

husker fra bim, at mange som fikk barn, prøvde seg litt her på dib, men snek seg tilbake til bim pga bedre stemning ;)

Skrevet

Dere som er på andre forum: Er ikke mødrene der veldig unge? Har nemlig fått det inntrykket, og her på DiB er det liksom mer variasjon, og til og med et eget forum for de over 30. Er mest derfor jeg er her, nemlig.. Litt kjedelig å være over 30 når alle de andre er 20-21..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...