Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 er 37 uker i dag, slimproppen gikk for noen dager siden og har masse ganske sterke kynnere daglig. har masse tynn blank utflod og til tider kan den være hvit (minner litt om melk). er dette vanlig? kan dette være tegn på at fødsel ikke er så langt unna? takker for alle avar
Hvitkløver2020 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Vet ikke hva man sier om den derre proppen ja...kan vel ta en stund etter den har gått. Jeg har det litt som du beskriver oxo...håper det er rett før. 38+2 i dag=)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 takker for svar =) har skikkelige mensaktige murringer i ryggen hele tiden så jeg håper jo det ikke er så alt for lenge til babyen min kommer... gleder meg sånn til å få se h*n HI
Hvitkløver2020 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Ja, jeg gleder meg sååå til å bli ferdig!!! Sitter her å krysser fingrene og ber til høyere makter om at noe skal skje snart=) he he.. Har gått gravid med dama til tante barnet mitt som hadde termin i morgen...men der kom det en fin gutt i går=) Så nå er det bare meg igjen..vente vente vente=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå