ChellBell - har født! Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 sender man innbydelse til bryllup som skal være i utlandet (Danmark)?
Vannmann35 Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Det varierer nok, men vi sendte ut innbydelsene 6 måneder i forveien. Ville at folk skulle ha god nok tid til å ordne rimelige flybilletter og hotell - jo lengre man venter jo dyrere blir det jo som kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå