venter nr2;)19,03,08 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Det begynte med 10 min mellomrom kl 15,00 i dag,så 9 nå 8 min fra i 17,00 tida..men er nå oppe i både 10 og 12 minutter:( som regel 8,men skal eg bare ringe sykehuset og få ein sjekk før eg hopper i køya når barnevakta er komt eller tar dette laaaang tid uansett?????
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Om det er din andre ville jeg tatt en sjekk! Det kan gå mye fortere med nr 2 enn med nr 1. Kanskje du ikke får dra hjem igjen? =)
vanillaface Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Dersom du bor nærme sykehuset kan det jo være en ide å få sjekket om det er noe på gang? Fra kl 15 i dag er jo lang tid da? Kan være en modningsprosess du går gjennom? Mine fødsler har vært slik at det starter uregelmessig i mangen timer før det begynner. Har tatt med en tur til jordmor eller sykehus og sjekket. Jeg er en av de uheldige som har store smerter før jeg har 1 cm åpning, og da også lange fødser. Håper at det er din tur denne gange Lykke til videre
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 ikke så vonde egentli,kjenner igjenn smerten fra sist.nå er det 6-7 min mellom,men er så rart at dei ikke er vonde...magen blir hard og vondt i ryggen hver 6 min,så eg kan ikke ta feil av det vell???
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg venter også nummer 2 og kjenner igjen riene, men har likevel greid å ha 2!!!!! bomturer til sykehuset denne uken hvor jeg fremdeles bare har en åpning på 3 cm og riene gir seg. Men det er først etter 10 og 22 timer. Du kan bare tenke deg hvor sliten og øm jeg er i magen og resten av kroppen, for å ikke snakke om psyken som er helt på bånn etter å ha blitt "lurt" på denne måten. Bare glad jeg ikke har truffet samme jordmor på disse besøkene for jeg begynner å bli flau. Det er jo numer 2 så jeg burde jo vite når jeg er i gang, men tydeligvis ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå