Gå til innhold

Usikker...Rier med 8 minuts mellomrom men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte med 10 min mellomrom kl 15,00 i dag,så 9 nå 8 min fra i 17,00 tida..men er nå oppe i både 10 og 12 minutter:( som regel 8,men skal eg bare ringe sykehuset og få ein sjekk før eg hopper i køya når barnevakta er komt eller tar dette laaaang tid uansett?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er din andre ville jeg tatt en sjekk! Det kan gå mye fortere med nr 2 enn med nr 1. Kanskje du ikke får dra hjem igjen? =)

Skrevet

Dersom du bor nærme sykehuset kan det jo være en ide å få sjekket om det er noe på gang? Fra kl 15 i dag er jo lang tid da? Kan være en modningsprosess du går gjennom?

Mine fødsler har vært slik at det starter uregelmessig i mangen timer før det begynner. Har tatt med en tur til jordmor eller sykehus og sjekket. Jeg er en av de uheldige som har store smerter før jeg har 1 cm åpning, og da også lange fødser.

Håper at det er din tur denne gange :) Lykke til videre

Skrevet

ikke så vonde egentli,kjenner igjenn smerten fra sist.nå er det 6-7 min mellom,men er så rart at dei ikke er vonde...magen blir hard og vondt i ryggen hver 6 min,så eg kan ikke ta feil av det vell???

Skrevet

Jeg venter også nummer 2 og kjenner igjen riene, men har likevel greid å ha 2!!!!! bomturer til sykehuset denne uken hvor jeg fremdeles bare har en åpning på 3 cm og riene gir seg. Men det er først etter 10 og 22 timer. Du kan bare tenke deg hvor sliten og øm jeg er i magen og resten av kroppen, for å ikke snakke om psyken som er helt på bånn etter å ha blitt "lurt" på denne måten. Bare glad jeg ikke har truffet samme jordmor på disse besøkene for jeg begynner å bli flau. Det er jo numer 2 så jeg burde jo vite når jeg er i gang, men tydeligvis ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...