Gunda Gråtass Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Er det vanlig å sende ut takkekort til de som kom på dåpen/ ga gaver???
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Man sender takkekort til alle som ga gaver. Det er jo gavene man takker for. Og selvfølgelig hvis det er noe annet man vil takke for. F. eks god hjelp under dåpen, lån av dåpskjole....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå