Gå til innhold

Hvor mye må man ut med for en enebolig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ligger nær en by, i dettetilfelle ca 10-15 min med bil unna Bergen? En som er skikkelig stor, minst 5-6 soverom...? Bare lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Større enn et tretall først etterfulgt av et unevnelig antall nuller!

(omlag 6 av dem)

Skrevet

Åååå, du kan få det huset jeg sikler etter=D

Det koster "kun" 3,2, og ligger 15min unna bergen sentrum! Er STORT med DEN kjellerstuen og terassen! masse boder og ååååååå.....

HAr så lyst på det!!!!

Skrevet

Kommer helt an på beliggenhet og standard. Minst 4 mill, vil jeg tro. Mulig dere må opp i 5. De færreste hus har mer en 3-4 soverom. Mulig det er kjellerstue/loftstue som kan bli et soverom.

Skrevet

Veit ikke for å være ærlig, tør ikke kikke:p

Skrevet

Ja, gjerne! ;-)

Hehe... Nei, må nok vente noen år gitt. Men vi vurderer å flytte fra der vi bor nå etterhvert, savner familien. Tenkte å ni-spare i noen år og håpe på vi får solgt det huset vi har per i dag slik at vi har en 500 000- 700 000 i egenkapital, så vil nok klare et ganske stort lån (burde klare 2,5 uten problemer) i og med at samlet inntekt kommer til å bli forholdsvis god fremover. Men med 3 barn og vi ikke føler oss helt sikker på om vi er ferdig emd produksjonen vil ejg gjerne ha mange rom i et evt neste hus slik at alle ungenefår hvert sitt. Stor terasse, hage og pen utsikt hadde jo ikke vært så dumt heller ;-)

Skrevet

Ai, det var dyrt ja! Hmmm, tror nok vi bør vinne i lotto jeg, hehe...

Skrevet

Var fint det, men litt lengre unna sentrum enn de jeg har funnet.

Jeg søkte bare på 5 soverom, og da kom de opp. Det er DYRT å bo i Bergen.

Skrevet

Ja, dessverre! Jeg fant det for noen dager siden, og kommer bare ikke over det! *vil ha* MEN siden jeg ikke liker å kjøre bil, så tror jeg vi bør holde oss her vi er, og her er husene dyyre=(

Skrevet

Ja, det var nydelig og akkurat der vi vil bo egentlig, altså rett side av Bergen for oss :-) Å, nå fikk jeg lyst å flytte! Kunne egentlig tenke meg et bitte litt større hus, men kunne absolutt vurdert dette ja.

Skrevet

Så bra da=) Du får ta det du, siden jeg ikka har råd de nærmeste årene;o) Større?! har du hushjelp eller?=P

Skrevet

Hylkje er langt unna Bergen, mye lenger å kjøre en 10-15 minutter! Skal du 10-15 minutter unna Bergen sentrum må du ikke lenger ut en Loddefjord, fyllingsdalen, Minde og til nøds Åsane. Fana på en bilfri dag;o)

Skrevet

Ja det var derfor "mine" hus ble så dyre.

Jeg ser for meg at Hylkje er i gokk liksom:-o

Skrevet

Hylkje ER langt ute i Gokk;-p

Skrevet

Hahaha ja da var jeg ikke på villspor;-)

Skrevet

Hylkje er jo Bergen det, jeg bor ca 1,5 time kjøring unna Bergen sentrum nå, så avstandsforholdene har endret avstandsperspektivet mitt bittelitt siden da jeg bodde i Åsane, hehe...

Skrevet

Er det ikke nærmere en times kjøring fra Hylkje til sentrum da? Du skrev jo 10-15 minutter i hovedinnlegget ditt. Innen 15 minutter fra sentrum er det beliggenheten og tomten du betaler for, ikke nødvendigvis for kvaliteten på huset;o)

Skrevet

Hehe... Når jeg passerer innkjørselen til Hylkje så er jeg midt i Bergen sentrum ca 15 minutter senere, så nei, det er ikke så veldig langt unna :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...